رضا عطاران بازگشت!

فیلم جدید رضا عطاران بازیگر و کارگردان مطرح کشورمان بعد از دو سال وقفه، راهی سینماهای سراسر کشور خواهد شد.

رضا عطاران بازگشت!
به گزارش زنهار؛ فیلم سینمایی انفرادی به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان که در سال 1398 ساخته شده بود بعد از مدتها در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

این فیلم به نویسندگی حمزه صالحی و با نقش آفرینی ستارگان عرصه کمدی از هفتم اردیبهشت در سالن های سینما به نمایش گذاشته می شود.

سید مسعود اطیابی و سید ابراهیم عامریان که در فیلم سینمایی همکاری داشته و عنوان پرفروشترین فیلم تاریخ سینما را کسب کردند در فیلم انفرادی دغدغه‌های روابط اجتماعی جامعه با رویکردی کمدی را به تصویر کشیده اند.

لوگوی فیلم انفرادی

 

داستان فیلم انفرادی

این فیلم داستان زندگی فردی بنام است که به دلیل بدهی به افراد با نفوذ، تصمیم می گیرد تا مانند سابق سرقت کند. او در این مسیر از دوست دوران جوانی خود و یکی از همکارانش درخواست کمک می کند. آنها از دزدی ماشین شروع می کنند و با سرقت عتیقه نیز مبلغ مورد نیاز خود را تماین نمی کنند به همین دلیل تصمیم به انجام کار جدید می گیرند تصمیمی که آنها را با اتفاقات طنز، تلخ و شیرینی مواجه می کند.

بازیگران فیلم انفرادی

رضا عطاران، احمد مهران فر و مهدی هاشمی در فیلم انفرادی

بازیگران فیلم انفرادی

رضا عطاران، مهدی هاشمی،احمد مهرانفر، برزو ارجمند، شقایق دهقان، سیروس همتی، شکیب شجره، امید روحانی، مهسا طهماسبی و مهدی فقیه بازیگران فیلم انفرادی را تشکیل میدهند.

احمد مهران فر، مهدی هاشمی و رضا عطاران

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار