عکسی باورنکردنی/ بازیگر خانم با هوویش

برای همه مخاطبان، دیدن تصاویر متفاوت از بازیگران همیشه جالب و جذاب بوده است. به‌خصوص اگر این تصاویر از بازیگری معروف و هوویش باشد.

عکسی باورنکردنی/ بازیگر خانم با هوویش
به گزارش زنهار؛ شهرزاد اولین سریال حسن فتحی در شبکه نمایش خانگی بود که عاشقانه ای ناب را در بستر تاریخ معاصر روایت می کرد. ترانه علیدوستی یکی از اصلی ترین نقش های سریال شهرزاد را ایفا کرد و در نقش شهرزاد اثری ماندگار را خلق نمود. بخش جالب توجه این سریال، هووهایی بود که ترانه علیدوستی و پریناز ایزدیار ایفاگران نقش هایش بودند و تصاویر خاص آنها را در این بخش از نمناک مشاهده می کنید.
 

پریناز ایزدیار و ترانه علیدوستی

 

شهرزاد (ترانه علیدوستی) دختر یکی از نوچه های بزرگ آقا، جمشید خان است که دانشجوی پزشکی است و دلباخته فرهاد پسر نزدیکترین دوست پدرش می شود، اما به دلیل گرفتاری فرهاد در روز کودتای 28 مرداد 1332 و برای زنده ماندن او به اجبار بزرگ آقا تن به ازدواج با داماد بزرگ آقا می دهد و شهرزاد در دوراهی عشق دیرینه اش و ازدواجی اجباری قرار می گیرد.

و اما هووهای داستان شهرزاد

نقش هووی شهرزاد را پریناز ایزد یار ایفا می کند. او در این سریال عاشقانه ایفاگر نقش شیرین است، تنها دختر بزرگ آقا و دختری ثروتمند و مغرور که صاحب فرزندی نمی شود، به همین دلیل پدرش تصمیم می گیرد برای او هوو بیاورد و پای یک زن دیگر را به زندگی اش باز کند.

هووی ترانه علیدوستی

نقش همسر شهرزاد و شیرین را شهاب حسینی ایفا کرده است. قباد داماد بزرگ آقا از ابتدای داستان، فردی منفعل بود که همیشه برایش انتخاب می کردند اما پس از آمدن شهرزاد به زندگیش و روند عاشق شدن، همه چیز عوض شد و آن شخصیت منفعل و ضعیف قباد تغییر کرد تا جایی که برای مخاطبان قباد از فرهاد محبوب تر شد چرا که تلاشی که قباد برای به دست آوردن عشق خود یعنی شهرزاد کرد، هیچ‌گاه فرهاد برای تماشاگر به مرحله بروز نرساند.

البته این دو تنها هووی هم نبودند و چند کاراکتر دیگر هم عنوان هووی شهرزاد را در این سریال بر عهده داشتند که تصاویرشان را در ادامه مشاهده می کنید.

گلاره عباسی در شهرزاد

ترانه علیدوستی و گلاره عباسی/ عکس از محمد مهدی دل خواسته

گلاره عباسی هووی شهرزاد

گلاره عباسی هووی شهرزاد/ عکس از محمد مهدی دل خواسته

شهرزاد و گلاره عباسی

درگیری شهرزاد با هوویش/ عکس از محمد مهدی دل خواسته

شهرزاد و غزل شاکری

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار