دستمزد میلیونی شرکت کنندگان جوکر لو رفت

بر اساس جدیدترین خبرها دستمزد شرکتدکنندذگان جوکر از 140 میلیون تا 400 ئمیلیون تومان است.

دستمزد میلیونی شرکت کنندگان جوکر لو رفت

به گزارش زنهار به نقل از وقت صبح؛ برنامه طنز جوکر سیامک انصاری که این روزها حسابی سر و صدا کرده یک مسابقه کمدی اسـت کـه در آن ۸ شرکت‌کننده که همگی از هنرمندان مشهور هستند برای مدت مشخصی دریک اتاق بزرگ محبوس میشوند و اتفاقات جالبی را رقم می زنند.

دستمرد شرکت کنندگان "جوکر" شوکه تان می کند!

مسابقه جوکر چیست؟

مسابقه جوکر یا بـه پارسی‌اش لطیفه‌گو یا بذله‌گو، یک گرداننده و مجری یا میزبان دارد. در هر فصل آن چند هنرمند، ۶ ساعت زمان دارند تا ‌دریک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌های مختلف یک دیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این‌کـه خودشان ‌بخندند.‌ بهمین سادگی و بامزگی!
دوس داری با دوستات یه تجربه هیجان‌انگیز داشته باشی؟

فضای کلی اتاقی کـه شرکت‌کنندگان در آن حضور دارند و مسابقه در آن انجام می‌‌شود، طراحی‌ای شبیه فضای خانه دارد و دارای اتاق نشیمن و آشپزخانه اسـت. درکنار اتاق شرکت‌کنندگان، یک اتاق آکسسوار و گریم نیز وجوددارد. شرکت‌کنندگان در طول بازی هر گاه خواستند بـه این اتاق میروند و ابزاری از آنجا با خود می‌آورند یا تغییری در ظاهر خود ایجاد میکنند تا بتوانند با آن دیگران را بخندانند.

مجری مسابقه جوکر کیست؟

بنظر می رسد یک گزینه جدی تنها روبه‌روی شـما اسـت. سیامک انصاری. بازیگری کـه با آن میمیک بامزه صورتش در سریال‌های ۹۰ شبی تلویزیون وقتی کلافه از رفتارهای برره‌ای‌ها میشد با صورتی مات بـه دوربین خیره میشد. چنین شخصیتی حالا قرار اسـت در جوکر مسابقه‌ای را بگرداند کـه اساسا خندیدن در آن جریمه دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار