مجری پرطرفدار تلویزیون استایل خود را عوض کرد +عکس

علی ضیا مجری محبوب و توانای تلویزیون ایران به تازگی با استایلی متفاوت و تغییر چهره ای که داشته است بسیار مورد توجه مخاطبانش قرار گرفت.

مجری پرطرفدار تلویزیون استایل خود را عوض کرد +عکس
به گزارش زنهار؛ علی ضیا از مجریان جوان و مشهور رسانه ملی است که اخیرا با اجرای برنامه فرمول یک مخاطبان فراوانی را به پای تلویزیون کشانده است. این مجری جوان و توانا که با اجرای برنامه های ثابت و ویژه برنامه های مناسبتی به شهرت قابل توجهی رسیده است، به تازگی صفحه اینستاگرام خود را با تصویری متفاوت از خود به روز کرده است که در ادامه این بخش از چهره های نمناک مشاهده می فرمایید.

علی ضیا مجری مسلط تلویزیون که سالهاست اجرا و تهیه کنندگی برنامه فرمول یک را برعهده دارد، در صفحه شخصی اینستاگرامش عکس متفاوت از خود در کنار دریای جنوب با شکل و شمایل جنوبی منتشر کرد، در این تصویر ریش های علی ضیا نیز مانند همکار خود احسان علیخانی سفید شده است، گویا سفید شدن ریش مجری ها موروثی است.

در کپشن این پست آمده است:

امشب باران میبارد

زمین خیس میشود

و تمام ماهی ها به دریا برمیگردند

تمام آنها که بوی جنوب و گرما از چشم هایشان حس میشود

علی ضیا

 

علی ضیا مجری و تهیه کننده متولد 26 شهریور 1364 در کاشان است. مادرش «شهره احدیث» نویسنده و پدرش «سید حسین ضیا» تاجر و تنها یک خواهر بزرگتر از خود بنام «شیما» دارد. او فعالیت خود را از سال 1384 از رادیو شروع کرد و بعد از 5 سال تجربه در رادیو به دعوت علی زاهدی در تلویزیون تست گویندگی داد و اجرای برنامه کنکوری «گزینه جوان» را بدست گرفت. سید علی ضیا دو تجربه کوتاه بازیگری در سریال «دفترخانه شماره 13» و در فیلم ایپزودی «رابطه» را دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار