فوری؛ خبر خودکشی خانم بازیگر تکذیب شد

خبر خودکشی و به کما رفتن خانم بازیگر، شوک عجیبی را به تمام کاربران اینستاگرام وارد کرد، خبری که به سرعت پشت پرده ی آن منتشر شد.

فوری؛ خبر خودکشی خانم بازیگر تکذیب شد

به گزارش زنهار؛ خبری عجیب مثل یک ویروس با سرعتی بالا فضای مجازی را تصاحب کرد، آرام جعفری در کما!! خبری از جنس آشنای شایعات بازیگران ایرانی که با تیترهای مختلف در فضای مجازی دست بدست و باعث نگرانی طرفداران خانم بازیگر شد تا اینکه با استوری منتشر شده در صفحه رسمی آرام جعفری در اینستاگرام به خوشی پایان یافت.

آرام جعفری در خصوص شایعات اخیر استوری زیر را منتشر کرد و نوشت:

خودکشی-آرام-جعفری

چرا قضاوت می کنید 

من دیشب به دلیلی از هوش رفتم و متأسفانه در ابتدا به اشتباه به خانواده ام گفتند کما

من عاشق زندگیم

خودکشی آخه چرا؟

آرمین قاسم‌زاده، کارگردان سینما و تلویزیون نیز استوری منتشر کرده و به شایعات پایان داد:

به شایعات توجه نکنید

حال آرام جعفری خوبه

گفتنی است این شایعات به دلیل استوری چندی پیش این خانم بازیگر برای فوت دوستش زنده یاد زهره فکور صبور و آرزوی آرامش و ابراز دلخوری از بی معرفتی آدم ها قوت گرفته است.

مختصری درباره زندگی خصوصی آرام جعفری

آرام جعفری بازیگر سینما و تلویزیون متولد 22 بهمن 1359 در تهران است. او پس از شرکت در کلاس های بازیگری در 16 سالگی با تئاتر «دایره گچی قفقازی» اولین بار بروی صحنه رفت و سپس سال 1378 به‌صورت حرفه ای با مجموعه «میگی نه نگاه کن» وارد قاب تلویزیون شد.

آرام جعفری با بازی در سریال زیر آسمان شهر در ذهن مردم ماندگار شد، او در این سریال نقش فریده دختر خانم فرامرزی را به‌خوبی ایفا کرد و پس از این سریال حضور موفقی در سریال «خانه ای در تاریکی» ، «پرواز در حباب» ،«قهوه تلخ» و... داشت.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار