افشاگری مهراوه شریفی‌نیا درباره پدرش

مهراوه شریفی‌نیا بازیگر سینما و تلویزیون و فرزند محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان، اخیرا با صحبت‌های متفاوتی که در مورد پدرش داشت، مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

افشاگری مهراوه شریفی‌نیا درباره پدرش

به گزارش زنهار؛ مهراوه شریفی‌نیا بازیگر شناخته‌شده سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان است که در مصاحبه‌ای که اخیرا انجام داده، ورود حرفه‌ای به بازیگری و کودکی سختش را روایت می‌کند.

مهراوه شریفی‌نیا بازیگر نقش اصلی سریال کیمیا گفت: فعالیت جدی من از سال ۱۳۸۵ با سریال ساعت شنی شروع شد، یعنی تا قبلش استمرار وجود نداشت، هر از گاهی پیشنهاد جالبی اگر بود، اگر آدم ویژه‌ای بود، می‌رفتم تست می‌دادم؛ سال ۱۳۸۵ بهرام بهرامیان به من پیشنهاد کار در ساعت شنی را داد.

من آن سال پایان‌نامه داشتم و روزی ۶ ساعت پیانو می‌زدم و می‌گفتم اگه بروم سرکار چه کنم. آقای بهرامیان دوست خانوادگی ما بودند و دوست داشتند که همکاری کنیم. متن و نقش خیلی خوب بودند و جزو معدود متن‌های درخشان تلویزیون.

ضربه آخر را هم بابا زد و با من صحبت کرد و گفت تکلیف خودت را روشن کن، اگر نمی‌روی سر این کار دور بازیگری را خط بکش، می‌خواهی برو موسیقی بخوان، می‌خواهی از ایران برو یا می‌خواهی معلم پیانو شو.

این جور مواقع بابا از سیستم تحقیر هم استفاده می‌کند و می‌گوید چکار داری می‌کنی در زندگیت و…، این نقش فوق‌العاده است اگر این را از دست بدهی به نظرم به بازیگری جدی فکر نمی‌کنی.

منم تکلیف را مشخص کردم، مهشید نقش زیبایی بود، آن چیزی که من یاد گرفتم این بود که تو به عنوان یک بازیگر سرمایه‌ات رنج و غصه‌های زندگیت هستند.

من برخلاف تصور خیلی‌ها کودکی سختی داشتم که واردش نمی‌شوم ولی این کودکی سخت خیلی به من کمک کرد برای خیلی چیزها، به تو ناخودآگاه عمق می‌دهد و رنجی که تحمل کردی به تو کمک می‌کند بهتر دیگران را درک کنی و وقتی درک بهتر دیگران را داری نقش‌ها را بهتر می‌توانی درک کنی و ادبیات، ادبیات به تو این امکان را می‌دهد که آدم‌های دیگه را ببینی و حق بدهی، قضاوتشون نکنی، بفهمی و خودت بتوانی زندگی را بسازی، دوستی من و هر کسی با ادبیات باعث میشه تخیل قوی داشته باشی و این به شدت روی بازیگری تاثیر می‌گذاره.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار