ازدواج خانم بازیگر با وزیر +عکس

نفیسه روشن بازیگری که تا سال های قبل یکی از بی حاشیه ترین ها بود حالا با ازدواج دومش و خودنمایی های عجیبش به یکی از پرحاشیه ترین ها تبدیل شده است.

ازدواج خانم بازیگر با وزیر +عکس

به گزارش زنهار به نقل از شایا نیوز؛ نفیسه روشن بازیگر بسیار پر حاشیه سینما و تلویزیون می باشد که دیگه تو چند سال اخیر هیچ اثر هنری از وی دیده نشده و خانم بازیگر در عوض هنرهای زیادی از خود در فضای مجازی با بدخلقی ها و انتشار زندگی خصوصی شان نشان داده اند!!!

خانم بازیگر تا به حال دو بار ازدواج کرده که بار اول با فردی به نام بهنام بود که شغل خلبانی هم داشت و بعد از اینکه خبر طلاقش آمد و برای اربعین به کربلا رفت! اما انگاری این سفر زیارتی تبدیل به سفری عشقی شد! حالا چند ماهی میشه که با آقایی بلند قد در حال دل و قلوه دادن هستند که البته تا به حال تصویر واضح از او نشان نداده و همیشه دست و پا و… نشون داده!

خانم روشن در استوری هایی که به اشتراک میزاره دائما داره به شکلی غلیظ قربون صدقه همسرش میره. البته که ما میگیم همسرش چون ایشون روابط بسیار نزدیک و بغل تو بغلی با عشق جدیدشون دارن اما خانم بازیگر شوخی یا جدی گفتن من مجردم با کت شلوار کسی رو عروس دوماد نکنید!!!

خانم بازیگر مدتی پیش عکسی استوری کرد که متن زیرش جالب بود. نفیسه روشن مردی که دائما ازش در حال گفتنه رو مقام دار خطاب کرد! البته که خانم بازیگر بهونه ای بچگانه برای مطرح اینن موضوع انتخاب کرد اما ظاهرا برای کوری چشم حسودان و همکاران هم که شده، بالاخره گفت!

نفیسه روشن همسرش را مقام دار خطاب کرد

توهین نفیسه روشن و شفاف سازی شغل همسر سن بالا!

نفیسه روشن از همان زمان همسر خلبانش سوژه زیادی به دست کاربران داده بود طوری که انگار میخواهد همیشه تو چشم باشد و بجنگد با مردم! به همین دلیل کاربران همیشه در صحنه هم که کم نمیارن؛ اما در این میان یکی از کامنت ها کاملا شفاف مسخره کرده بود که خانم بازیگر از شغل همسرش شفاف تر رونمایی کرد!!!

البته که این رفتار احتمالا برای سوزاندن همسر قبلی هم میتونه باشه اما از اونجایی که خیلی از کاربران با او و این رفتار ها مخالف هستند نظرات زیاد نه چندان جالبی هم گذاشتند که بینشون یکی هم گفته بود: ایشون وزیر نیست و قبلی حداقل جوان بود این پنجاه و هفت سالشه.

توهین نفیسه روشن به کاربران

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار