زیباترین بازیگر زن ایرانی بدون جراحی زیبایی +عکس

تصویری از هدیه تهرانی با چهره ای طبیعی و بدون عمل جراحی منتشر شد که او را می توان زیباترین بازیگر زن ایرانی نامید.

زیباترین بازیگر زن ایرانی بدون جراحی زیبایی +عکس

به گزارش زنهار؛ هدیه تهرانی بازیگر مطرح و سوپراستار ایرانی با دارا بودن چهره ای بدون عیب و نقص و هیچ گونه عمل زیبایی به عنوان زیباترین بازیگر زن ایرانی شناخته می شود.

این خانم سلبریتی "زیباترین بازیگر زن ایرانی" شناخته شد/ عکس

 

این بانوی هنرمند در روزهای ابتدایی سال 86 یکی از پرحاشیه ترین اتفاقات زندگی شخصی اش را تجربه کرد.

ازدواج با هومن بهمنش فیلمبردار مشهور این روزهای سینما خبری بود که در ابتدای سال 86 به یکی از خبرسازترین تیترهای رسانه ای تبدیل شد اما تاییدی از سوی خانم بازیگر یا خانواده اش صورت نگرفت.

 

انتشار این خبر و رسانه ای شدن آن اگرچه با تاییدی همراه نبود اما به قدری گسترش داشت که اغلب رسانه ها از ماجرای ازدواج و جدایی خانم بازیگر در سال 86 خبرهایی را در آرشیو دارند.

یکی دیگر از خبرهایی که در خصوص ازدواج هدیه تهرانی مطرح شد ازدواج با علی انصاریان فوتبالیست کشورمان بود. شایعه ازدواج هدیه تهرانی و علی انصاریان توسط مادر هدیه تهرانی تکذیب شد و بعد از این ماجرا اتفاق پررنگ دیگری درباره ازدواج هدیه تهرانی مطرح نشد.

انتشار خبرهای ضد و نقیض درباره ازدواج هدیه تهرانی با واکنش جالبی از سوی او همراه بود و در مقابل سوال یک خبرنگار که از او پرسید چرا هیچ واکنشی به این اخبار نشان نمیدهید گفت:

نمی توانم هرروز به این فکر کنم که این نشریات زرد سالی هشت بار مرا شوهر می دهند،منطق می گوید حتی اگر بخواهیم عده این طلاق ها را حساب کنیم با توجه به اینکه من درست در ساعت مقرر پس از سه ماه وده روز شوهر کنم بازهم سالی ده تا شوهر نمی توانم عوض کنم .انتظار دارید به این چیزها فکر کنم؟بروم ودوربیافتم و بگویم چرا این حرفها را می زنید ؟اصلا فرض کنید این کار راهم کردم . آن وقت تیتر می زنند :هدیه تهرانی با حضور در نشریه ما ،ده تا ازدواجش در سال را تکذیب کرد!

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار