اولین عکس لورفته از همسر مجری سمت خدا

تصویری از همسر و پسر نجم الدین شریعتی که این روزها در برنامه به سمت خدا بسیار خوش درخشیده منتشر شد.

اولین عکس لورفته از همسر مجری سمت خدا

به گزارش زنهار؛ عکسی جالب و دیده نشده از همسر نجم الدین شریعتی مجری معروف و سرشناس برنامه به سمت خدا در فضای مجازی منتشر شد.

عکس همسر "نجم الدین شریعتی"لو رفت!/ عکس

 

نجم الدین شریعتی در سال ۱۳۵۹ در شهرستان تنکابن در خانواده ای پنج نفره به دنیا آمده و فرزند بزرگتر خانواده به حساب می آید. در رشته مهندسی نرم افزار تا مقطع لیسانس تحصیل کرده و فارغ از تحصیلات دانشگاهی، سابقه تحصیلات حوزوی نیز دارد.

 

درست زمانی که تنها ۲۲ سال سن داشت، فعالیت خود را در زمینه اجرا آغاز می کند و در اولین تجربه خود برای اجرا برنامه نیمرخ که برای مخاطبین نوجوان و جوان تهیه شده بود، جلوی دوربین می رود و طولی نمی کشد که این برنامه مخاطب زیادی را به دست می آورد.

چهار سال بعد برای اولین بار در یک برنامه با موضوع مذهبی به نام “زلال احکام” جلوی دوربین می رود و اینبار نیز همچون سری قبل خوش می درخشد و در جذب مخاطب بسیار موفق عمل می نماید.

اما برنامه ای که شاید تمام مخاطبان تلویزیون آنرا با نجم الدین شریعتی می پسندند و می شناسند، سمت خدا نام دارد که در سال ۸۸ ایده های اولیه و مراحل تولید آن شکل می گیرد. برنامه ای که به صورت روزانه با یک کارشناس مذهبی در موضوعات مختلف به روی آنتن می رود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار