بازیگر «پایتخت» چهره‌اش را امروزی کرد +عکس

نسرین نصرتی بازیگر 45 ساله نقش فهیمه معمولی در سریال پایتخت، عکسی از خودش منتشر کرد و نشان داد که با تلاش فراوان به چهره پیشین خود نزدیک شده است.

بازیگر «پایتخت» چهره‌اش را امروزی کرد +عکس

به گزارش زنهار؛ بررسی تصویر تازه نسرین نصرتی نشان می دهد که او با تکنیک قدیمی آرایش تلاش کرده به چهره جوان تر قبلی خود نزدیک شود.

فهیمه معمولی پایتخت تغییر چهره داد

 

کاربران معتقدند که او این تلاش را برای پنهان کردن سن و جوان نشان دادن خود انجام داده است.

 

فصل‌های سریال «پایتخت» یکی از محبوب‌ترین‌ها در چند سال اخیر بوده‌اند و به همین دلیل مخاطبان بسیاری دارد. این سریال‌ها بارها توسط صدا و سیما بازپخش شده‌اند و همچنان محبوب باقی مانده‌اند.

فصل‌های اخیر این سریال به دلیل درآمد بسیاری که برای صدا و سیما به همراه داشته‌اند همواره مورد توجه قرار گرفته‌اند و به همین دلیل اسپانسرهای بسیاری برای سریال آماده بوده‌اند تا درآمد صدا و سیما را افزایش دهند.

از دست‌دادن سریال «پایتخت» به دلایل متعدد می‌تواند ضربه بزرگی به صدا و سیما وارد کند که جبران آن اندکی دشوار به نظر می‌رسد.

اگرچه به نظر می‌رسد که ساخت سریال «پایتخت ۷» در آینده نزدیک غیرممکن است اما بسیاری امیدوار هستند که این سریال در آینده ساخته شود چراکه نه‌تنها عنوانی محبوب و دوست‌داشتنی است بلکه بسیاری از مردم هم تماشای آن را دوست دارند و به همین دلیل می‌تواند درآمد بسیاری برای سیمای ملی به همراه داشته باشد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار