عکس لو رفته از نگار جواهریان در آغوش رامبد +عکس

نگار جواهریان و رامبد جوان برای اولین بار تصویری عاشقانه در شبکه های اجتماعی منتشر کردند. تصویری که حالا میان کاربران دست به دست می شود.

عکس لو رفته از نگار جواهریان در آغوش رامبد +عکس

به گزارش زنهار؛ نگار جواهریان و رامبد جوان در طول دو سال اخیر با حواشی متعددی از جمله به دنیا آمدن فرزندشان در کانادا روبرو بودند. این حواشی باعث شد تا آن ها از انتشار تصویرهای عاشقانه خودشان در شبکه های اجتماعی خودداری کنند.

نگار و رامبد جوان با ژست عاشقانه سر از فضای مجازی درآوردند

 

اما حالا آن ها با انتشار این تصویر و ژست عاشقانه نشان داده اند که حواشی پایان یافته است و در شرایط آرام کنونی می توانند بیشتر زندگی شخصی شان را نشان دهند.

 

نگار جواهریان هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران متولد ۲۲ دی ۱۳۶۱ در تهران است که از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را آغاز نمود.

نگار جواهریان در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین در رشته بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم طلا و مس شد. نگار جواهریان در چهاردهمین جشن خانه سینما نیز برای فیلم طلا و مس تندیس بهترین بازیگر زن نقش اول را دریافت کرد.

از نمونه آثار نگار جواهریان می توان به خاتون، پابرهنه در بهشت، اعترافات ذهن خطرناک من، دوئت، دیوار چهارم، نگار، ایوانف، حوض نقاشی، قندون جهیزیه، من ترانه ۱۵ سال دارم، یه حبه قند، گرگ بازی، ملبورن و آشغال های دوست داشتنی اشاره کرد.

نگار جواهریان در سال ۱۳۹۵ با رامبد جوان ازدواج کرد و در تاریخ ۲۷ تیر ماه ۱۳۹۸، دختر آن ها در کانادا متولد شد که نام نوردخت را برای او انتخاب کردند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار