خواستگاری آقای بازیگر وسط برنامه زنده از بازیگر معروف

مدتها قبل علی صالحی و پرستو صالحی که در برنامه غوغایی دعوت حضور یافته بودند، باز هم حاشیه ایجاد کردند و علی صالحی از پرستو صالحی خواستگاری کرد.

خواستگاری آقای بازیگر وسط برنامه زنده از بازیگر معروف

به گزارش زنهار؛ مدتها قبل علی صالحی بازیگری که در برنامه جوکر بسیار معروف شد در یک برنامه بر روی آنتن زنده از پرستو صالحی خواستگاری کرد.

علی صالحی و پرستو صالحی که در برنامه غوغایی دعوت حضور یافته بودند، باز هم حاشیه ایجاد کردند و علی صالحی از پرستو صالحی خواستگاری کرد.

در این برنامه که با موضوع صمیمیت خانواده روی آنتن رفت مجری برنامه اعلام کرد که اگر ازدواج کنند بعنوان هدیه یک سفر زیارتی به آن ها تعلق می گیرد که علی صالحی گفت :اگر اینجور هست من و خانم صالحی با هم ازدواج می کنیم که این توصیه باعث تعجب همه ی شد .

 

 

پرستو صالحی در دی ماه 97 با انتشار پستی در صفحه شخصی خود خبر ازدواج خود را علنی کرد.

پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار ویدویی در اینستاگرام خود اعلام نمود که به علت نداشتن توافق متقابل با همسرش این مراسم برهم خورده است که در تاریخ 4 بهمن ماه 1397 این عقد سر نگرفت.

پس از آنکه پرستو صالحی خبر ازدواج خود را رسمی نمود شایعات بسیار زیادی پیرامون اینکه همسر وی نوید حیدری می باشد شکل گرفت که با تکذیبه ی تند خود خانم صالحی مواجه شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار