درآمد نجومی سجاد غریبی از مبارزه با مارتین فورد اعلام شد

سجاد غریبی که اعلام کرده بدون پشتوانه مالی وارد این مبارزه شده به تازگی مشخص شده که نتیجه باخت این مبارزه هم درآمدی بالای 10 میلیارد برای او خواهد داشت .

درآمد نجومی سجاد غریبی از مبارزه با مارتین فورد اعلام شد
به گزارش زنهار؛ سجاد غریبی متولد ۲۸ آذر ۱۳۷۰ در اهواز است اما در بوشهر بزرگ شده و در همین شهر زندگی می‌کند. او مجرد است و مدرک کارشناسی بازرگانی از دانشگاه آزاد بوشهر دارد.

سجاد از سال ۱۳۸۶ ورزش را شروع کرده، از سال ۱۳۸۸ پاورلیفتینگ کار می‌کند و بدنسازی را از ۱۳۹۳ فرا گرفته‌است. او به ورزش بوکس هم علاقه‌مند است.

در آمد نجومی سجاد غریبی

 

روزنامه هفت صبح نوشت: «برای مسابقه دوم آوریل سجاد غریبی و مارتین فورد از مدتی پیش بلیت ‌فروشی شروع شده که قیمت پایه هر بلیت ۴۰ پوند معادل یک‌میلیون‌و ۵۰۰ هزار تومان است. محل برگزاری این مبارزه حدود ۲۰ هزار نفر ظرفیت دارد و با فرض پر شدن تمام صندلی‌ها، ۳۰ میلیارد تومان بلیت‌ فروشی انجام می‌شود. حتما درصدی از عواید حاصل از برگزاری این مبارزه نصیب او و اسپانسرهایش می‌شود. ضمن اینکه صفحه اینستاگرام او هم به همین بهانه رونق بیشتری گرفته است.» این در حالی است که برخی ادعاها می‌گوید او صرفا به واسطه حضور در این رقابت پولی معادل ۳۰۰ هزاردلار دریافت می‌ کند.

در آمد نجومی سجاد غریبی

سبک تمرینی غریبی پیش از این از سوی هواداران زیر سوال رفته بود و فورد نیز ویدیوهای عجیب منتشر شده از او را «شرم‌آور» خوانده بود. این ورزشکار بریتانیایی مدعی شده بود که پیروزی برابر غریبی در ماه آوریل دستاورد خاصی برای او به حساب نمی‌آید. فورد پیش از این به میرر گفت: این هیچ حس پیروزی یا غروری به من نمی‌دهد، چون اساسا” فکر نمی‌کنم که او چیزی برای عرضه داشته باشد و کاری کند که من احساس غرور کنم. این مبارزه برای من برطرف کردن چرندیاتی است که در چند سال اخیر مطرح شده است.»

در آمد نجومی سجاد غریبی

سجاد غریبی و مارتین فورد مشهور به «ترسناک‌ترین مرد روی کره زمین»، دوم آوریل ۲۰۲۲ (۱۳ فروردین ۱۴۰۱) در لندن برابر هم پیکار خواهند کرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار