تغییر چهره باورنکردنی «بازیگر خانم» بدون آرایش غلیظ +عکس

الهام پاوه نژاد با عکسی از چهره شکسته خود رونمایی کرد.

تغییر چهره باورنکردنی «بازیگر خانم» بدون آرایش غلیظ +عکس
به گزارش زنهار؛ الهام پاوه‌نژاد (زاده: ۱۳۵۰ در تهران) بازیگر سینما و تئاتر ایرانی است. پاوه نژاد دارای دیپلم تجربی از دبیرستان نوشیروان و فوق دیپلم بازیگری و کارگردانی از دانشگاه نیاوران (دانشکده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) در سال ۱۳۷۱ می‌باشد. الهام پاوه‌نژاد از سال ۱۳۶۹ بصورت حرفه‌ای وارد حرفه بازیگری شد و فعالیتش را با تئاتر آغاز کرد. اولین کار صحنه الهام پاوه‌نژاد در سال ۱۳۷۰ به کارگردانی اکبر زنجانپور با عنوان «ساحره سوزان» و اولین بازی کار تصویری اش در سال ۱۳۷۳ سریال همسران بود که خیلی مورد استقبال قرار گرفت.

الهام پاوه نژاد

 

 

در شهر تهران از پدری ارتشی و مادرش خانه دار به دنیا آمد و تنها یک خواهر مهندس بنام پریسا دارد ، اصالتا کرد و اهل پاوه کرمانشاه می باشد .الهام پاوه نژاد اواخر دهه هفتاد با آقای کامکاری ازدواج کرد که یکسال بعد ثمره این زندگی تولد دختری بنام کردیا شد .

الهام پاوه نژاد

حقیقا سال 1369 در نوزده سال تغییر چهره باورنکردنی الهام پاوه نژاد بدون گریم و آرایش غلیظ گی وارد شدنم به دانشگاه خیلی متاثر از تصمیم پدر بود ، چون آن سال خیلی مخالفت برای کار بازیگر در جامعه وجود داش مرحله اول کنکور هنر را یواشکی دادم چون پدرم دوست نداشت اما وقتی رتبه ام آمد و پدرم دید بدون هیچگونه فعالیتی به این رتبه رسیدم قبول کرد .

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار