بهای سنگین «خانم بازیگر» برای ورود به سینما

مهشید جوادی، بازیگری که با سریال «بچه مهندس» شناخته می‌شود، دلیل پذیرفتن نقشی کوتاه در فیلم «ضد» را بهایی دانست که باید برای ورود به سینما پرداخت می‌کرد.

بهای سنگین «خانم بازیگر» برای ورود به سینما

به گزارش زنهار؛  نشست رسانه‌ای فیلم سینمایی «ضد» در خانه چهلمین جشنواره فیلم فجر، برگزار شد.

محمدرضا شفیعی (تهیه کننده)، امیرعباس ربیعی (کارگردان)، مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، حسین تراب‌نژاد، مهشید جوادی (بازیگران)، هاشم مرادی (مدیر فیلمبرداری)، مهدی سعدی (تدوینگر)، محمدرضا شجاعی (طراح صحنه و لباس)، علی عدالت‌دوست (صدابردار) و مرتضی کوهزادی (طراح گریم) در این نشست حضور داشتند.

در آغاز این نشست، محمدرضا شفیعی گفت: «این فیلم در سال ۹۵ کلید خورد. فکر می‌کنم به واقعه هفتم تیر آن‌چنان که باید بها ندادند. در این واقعه، ۷۰ و چند نفر را به شهادت رساندند و سازمان مجاهدین تا امروز به صورت رسمی مسئولیت این اقدام را برعهده نگرفته است.

 

یکی از دلایلی که این گروهک، ترور را برعهده نگرفت، در واقع برای جلوگیری از تروریستی شدن نام سازمان‌شان است. حقیقت‌ها و پرونده‌های مفتوح در دستگاه‌های امنیتی لازم بود تا بررسی شوند و قصه این فیلم رخ دهد.»

لیلا زارع، بازیگر فیلم هم گفت: «این‌که تا چه میزان از خروجی کار راضی هستم را مخاطب باید بگوید اما این اثر را عاشقانه کار کردم. وجه انسانیت و عاشقانه این نقش را دوست داشتم گرچه فرجام سختی داشت اما سختی را به جان خریدم و امیدوارم نتیجه رضایت‌بخش باشد. من نقش‌های زیادی را بازی کردم که به شخصیت اصلی‌ام نزدیک بود.»

مهشید جوادی برای ورود به سینما بهایی سنگین پرداخته است.

او درباره گریم خود توضیح داد: «اگر بشاش‌تر در فیلم نمایش داده شدم، خوشحالم. به هر حال من بازیگر هستم و داخل و خارج فیلم چهره‌ای مجزا دارم.»

پرداخت بهای ورود به سینما

پس از آن، لیندا کیانی، دیگر بازیگر این فیلم گفت: «با توجه به سختی کار امیدوارم بتوانم نامزد نقش مکمل شوم. طبق صحبت‌هایی که با امیرعباس ربیعی داشتم، تمام تلاش‌مان را کردیم تا با نقش زن‌های عضو آن سازمان تروریستی در تلویزیون و سینما متفاوت باشد.

ربیعی نگاهی متفاوتی داشت و حتی تصویری که رقم خورد از تصور من دور بود و تلاشم بر این بود به ذهنیت او نزدیک شوم.»

در بخشی دیگر از این نشست، مهشید جوادی که با سریال «بچه مهندس» شناخته می‌شود، درباره نقش خود در این فیلم گفت: «هر چیزی بهایی دارد و بهای من برای ورود به سینما، شروع کردن با نقشی کوتاه بود.»

امیرعباس ربیعی، کارگردان فیلم توضیح داد: «هر فیلمی مضمون خود را می‌طلبد وقتی فیلم «لباس شخصی» که فیلم اولم بود را کار کردم درام جای داشت اما این کار درباره انفجار حزب بود و چنین پایان‌بندی انتخاب شد تا به این‌جا برسیم. »

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار