مقصد بعدی «خانم بازیگر» برای مهاجرت مشخص شد

مارال فرجاد، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام اش خبر داد که به زودی مجارستان را به مقصد کشور جدیدی ترک خواهد کرد.

مقصد بعدی «خانم بازیگر» برای مهاجرت مشخص شد

به گزارش زنهار؛ مارال فرجاد در این تصویر نشان داده که در فرودگاه حضور دارد. او گفته است که در حال بازگشت به وطن است.

مارال فرجاد به رسانه های مجارستانی چه گفت: «موهایم دوباره رویید و امروز حالِ بهتری دارم… بسیار غمگین و ناامید بودم، چرا که این بیماری بر چهره‌ام و درنتیجه بازیگری‌ام تأثیر می‌گذاشت… تا این‌که تصمیم گرفتم به آن مثلِ یک نقشِ سخت و پیچیده در یک فیلم سینمایی نگاه کنم.» این بخشی از حرف‌های مارال فرجاد ـ بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون با خبرنگار مجله‌ی گِلَمور کشور مجارستان است که پس از طی یک دوره مبارزه با بیماری سرطان، روند درمان و بهبودی او را با تیترِ «زنِ قوی» سوژه‌ی گفت‌وگو قرار داده است. مارال فرجاد سال گذشته دچار این بیماری شد و پس از طی مراحل سخت درمان، هم اکنون در شرایط بهتری قرار گرفته و با انجام دوره‌های درمانی مورد نیاز، در شرایط جسمی و روحی خوبی قرار دارد و امیدوار است به‌زودی پس از تکمیل درمان دوباره به صحنه و پرده ‌ی سینما بازگردد.

 

با این اوصاف مارال فرجاد در ساعات آینده به تهران خواهد رسید.

 

«موهایم دوباره رویید و امروز حالِ بهتری دارم… بسیار غمگین و ناامید بودم، چرا که این بیماری بر چهره‌ام و درنتیجه بازیگری‌ام تأثیر می‌گذاشت…

تا این‌که تصمیم گرفتم به آن مثلِ یک نقشِ سخت و پیچیده در یک فیلم سینمایی نگاه کنم.»

این بخشی از حرف‌های مارال فرجاد ـ بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون با خبرنگار مجله‌ی گِلَمور کشور مجارستان است که پس از طی یک دوره مبارزه با بیماری سرطان، روند درمان و بهبودی او را با تیترِ «زنِ قوی» سوژه‌ی گفت‌وگو قرار داده است.

مارال فرجاد سال گذشته دچار این بیماری شد و پس از طی مراحل سخت درمان، هم اکنون در شرایط بهتری قرار گرفته و با انجام دوره‌های درمانی مورد نیاز، در شرایط جسمی و روحی خوبی قرار دارد و امیدوار است به‌زودی پس از تکمیل درمان دوباره به صحنه و پرده ‌ی سینما بازگردد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار