لاغری شدید «خواننده معروف» حال همه را بهم زد +عکس

ادل در اینستاگرام خودش به مناسبت تولد 32 سالگی خود عکسی از لاغری شدیدش با هواداران به اشتراک گذاشت.

لاغری شدید «خواننده معروف» حال همه را بهم زد +عکس

به گزارش زنهار؛ با وجود اینکه ستاره معروف ادل چندان در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام فعال نیست ولی او پست جدیدی از خود به اشتراک گذاشت و هوادارانش را سورپرایز کرد.

خواننده آهنگ معروف سلام “Hello” به مناسبت تولد ۳۲ سالگی خود به گزارش پرشین وی عکسی جدید از خود در حیاط پشتی خانه اش به اشتراک گذاشت که نتیجه تلاش های اخیر او را برای لاغری و کاهش وزن بیش از پیش نشان می داد.

 

"ادل" از شدت لاغری شبیه سوء تغذیه ها شد/ عکس

 

این سوپراستار معروف در کنار عکس خود نوشت: “از همه شما برای تبریکات تولد متشکرم. امیدوارم در این دوران دیوانه کننده، امن و امان بمانید. دوست دارم از اولین کسانی که در این دوران با به خطر انداختن جان خود کارهای حیاتی برای امن و سالم نگه داشتن ما انجام دادند، تشکر کنم.”

تصویری که ادل از خود با یک لباس مشکی کوتاه به اشتراک گذاشته، در حقیقت اولین عکس اینستاگرامی است که بعد از جشن کریسمس سال گذشته منتشر کرده بود، تصویری که برای اولین بار توجه مردم را به تلاش او در کاهش وزن جلب کرد و پس از آن نیز از گوشه و کنار تصاویری از اندام جدید او منتشر می شد.

ادل برای رسیدن به این اندام به گزارش پرشین وی به یک رژیم غذایی با ۱۰۰۰ کالری در روز پایبند مانده و در کنار آن ورزش پیلات نیز انجام می دهد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار