تتلو از رابطه‌اش با سحر قریشی پرده برداشت +عکس

امیر تتلو که هر چند وقت یکبار با شایعه و یا موضوعی بر سر زبان ها میافتد؛ این بار با متاهل شدن و زن گرفتنش تیتر اخبار شد.

تتلو از رابطه‌اش با سحر قریشی پرده برداشت +عکس

به گزارش زنهار؛ تتلو چند هفته پیش اعلام کرد میخواد زن بگیره اما هیچگاه عکسی واضح از خانوم خانوما منتشر نکرد تنها یکی دوباری سایه وار و با کلی افکت تصاویری به اشتراک گذاشت و بیشتر هوادارانش را هم کنجکاو کرد.

او در ادامه کامنت ها و نظرات زیادی که به سمتش اومده بود نوشت:

وقتی یه چیزی رو نمیگم یعنی گفتنش درد کسیو دوا نمیکنه هیچ تازه مشکل ساز هم میشه !! اینکه من متاهلم یا مجرد مهمه بدونید که خب میدونید دارم رو به متاهلی میرم ولی اینکه همسرم کیه فکر نمیکنم به کسی ربطی داشته باشه !! اینکه بفهمین همسر من کیه دردی از کسی دوا میشه ؟

نخیر !! ولی ممکنه برای همسرم حاشیه و مشکل و حساسیت ایجاد کنه!! پس ببین !! من دروغ و پنهان کاری ندارم که! لزومی نداره انقد دنبال حدس زدن باشید !! واقعا اینکه انقد راجع به زن یکی انقد کنجکاو باشین مسئله ی قشنگی نیست !! مگه من به زن و بچه و مسائل شخصی کسی کار دارم که اقدر راجع به مسائل شخصیه من کنجکاوین ؟

اما این موارد و شایعات اونقدری باور نکردنی بود که خیلی ها همچنان باور نکردند و این حرکت سلطان را خالی بندی برای سوژه شدن دانستند. حالا این شایعات سمت و سویی جدید پیدا کرده که نشون میده احتمالا سحر قریشی همان همسر تتل خان باشد چرا چون تتلو در یوتیوب خود تنها یک نفر را سابسکرایب کرده بود که اون هم امیر دیوا دوست و تنظیم کننده کارهای تتلو می باشد و نفر دوم که به تازگی توسط سلطان ساب شده سحر خانم قریشی است.

موضوع دوم اینکه تو همین تایم کوتاه خیلی از فن پیج های سحر قریشی و تتلو این موضوع رو بیان کردند و هنوز هیچ تکذیبی از سمت این دو دیده نشده که هیچ، سحر قریشی یکی از پیج های هوادار رو که تبریک گفته به سحر و تتلو لایک کرده و این خودش تاییدی به این پست بوده!

از این ها گذشته، سحر قریشی زمانی که با مهدی طارمی تو رابطه بود با پخش تصاویرشون در فضای مجازی باعث جدایی این دو شد که بعد از اون سحر در اینستاگرام پستی منتشر میکنه و تتلو با پیج اصلیش برای خانم بازیگر کامنت میزاره و با استیکر تاج!

حالا چرا گفتیم تاج؟ چون سحر قریشی حالا در بیو پیج اینستاگرامی اش هم استیکر تاج رو گذاشته که این خودش رد پایی شفاف هستش برای تایید این موضوع.

سحر قریشی حالا در بیو پیج اینستاگرامی اش هم استیکر تاج گذاشت

 

سحر قریشی چندی پیش استوری از خود در ماشین منتشر کرد که در آن مشغول گوش دادن و خواندن آهنگ تتلو است. البته این رفتار قریشی فقط یکبار نبود وچندین بار تکرار شد که باز هم در پاسخ تتلو برای خانم بازیگر مشاهده می کنید که استیکر تاج استفاده شده و ظاهرا این نمادی بین این خانم و آقا بوده و هست!

مورد دیگه ای که توسط کاربران دیده شده و از زیر چشمان تیزبینشون در نرفته شباهت زیاد کلاه لباس سحر قریشی با کلاه لباس دختری هستش که تو عکس تتلو دیده شده و خود تتلو این تصوریر رو منتشر کرده بود!

اما از دیگر موارد موزیک جدید تتلو هستش به نام انتظار که به گفته خودش برای خانومش خونده و تو عید میخواست ازش رونمایی کنه. به گفته برخی کاربران اسم این آهنگ که انتظار هستش منظور انتظار کشیدن برای سحر قرشی بوده که از زمان ارتباط با طارمی تا به حال منتظر بوده و حتی تو اهنگ هم اسم سحر رو آورده و گفته (خورشید من چشای توعه بله سحر چشای توعه)!

حالا هم پست آخر سحر قریشی پر شده از کامنت کاربران که به تتلو و سحر خانوم در حال تبریک هستند!

کنار هم قراردادن این قرائن ذهن را به این سمت می برد که حاج خانمی که تتلو وعده داد به زودی همسرش خواهد شد شاید سحر قریشی باشد. البته سحر خانوم وعده داده که درصورتی که دنبال کنندگانش در یوتیوب به 10 هزار نفر برسد لایو می گذارد و در خصوص خیلی از مسائل توضیح می دهد.

رابطه "قریشی و تتلو" با کلی رد و نشون

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار