طناز طباطبایی باز هم دل همه را برد/ خانم بازیگر بدون روسری به کاخ رفت+عکس

طناز طباطبایی، شادی کرم رودی و آرین وزیردفتری در اکران فیلم «بی رویا» در سینما آزادی حضور یافتند.

طناز طباطبایی باز هم دل همه را برد/ خانم بازیگر بدون روسری به کاخ رفت+عکس

به گزارش زنهار؛  طناز طباطبایی در اکران فیامش بدون روسری و تنها با یک کلاه قرمز در مراسم شرکت کرد که تصاویر آن را در ادامه می بینید.

طناز طباطبایی بدون روسری در سینما.

 

فیلم بی‌رویا اولین ساخته‌ی بلند آرین وزیر دفتری است که به تهیه کنندگی هومن سیدی و سعید سعدی در جشنواره‌ی فجر امسال حضور دارد.

بازیگران بی رویا در مراسم اکران.

 

 

صابر ابر، طناز طباطبایی، مائده طهماسبی، مجتبی فلاحی، تیام کرمانیان، رضا داوودنژاد، شادی‌ کرم رودی، شهریار فرد، فرانک کلانتر، مهری آل آقا، میلاد یزدانی، نهال دشتی، نوا نعمتی.

این اثر قصه‌ای رازآلود و تعلیق‌گون را در خودش جای داده و سعی بسیاری می‌کند که مخاطب را تا پایان نمایش به‌دنبال خود بکشاند.

طناز طباطبایی و صابر ابر که از نقش‌های اصلی داستان هستند.

یکی از بدترین تا میانه‌ترین بازی‌های کارنامه‌ی خود را در بی‌رویا ارائه داده‌اند.

بی‌رویا، فیلمی است که در ایده اولیه خود مانده است و تلاش‌های بسیارش برای رسیدن به قصه‌ای استخوان‌دار، زیاد نتیجه بخش نیست.

داستان این فیلم در فضایی وهم‌آلود و مالیخولیایی می‌گذرد و تجربه‌ی کم سازندگان آن در پرداخت و نوع روایت‌ اثر کاملا به چشم می‌آید.

فیلم بی‌رویا، همچون شخصیت اول قصه‌اش با یک سردرگمی و ضعفی نمایان در ساختارش مواجه است که این ضعف عدم تاثیرپذیری بیننده از فیلم را به‌دنبال دارد و مخاطب برای برقراری ارتباط با نمایش دچار مشکل می‌شود.

بی‌رویا، دوست دارد که متفاوت باشد و خودش را به شیوه‌ی متفاوت‌تری ارائه کند که البته در این پیچ‌وتاب سهم‌اش پرداختی خام است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار