سلفی ناجور برای آقای مجری حرف و حدیث درست کرد +عکس

سلفی دو نفره از احسان علیخانی در کنار یک خانم منتشر کرد که برایش شایعه ازدواج را رقم زد.

سلفی ناجور برای آقای مجری حرف و حدیث درست کرد +عکس

به گزارش زنهار؛ تصویری دو نفره از احسان علیخانی مجری معروف برنامه ماه عسل در فضای مجازی منتشر شد که برای او حرف و حدیث درست کرد.

سلفی ناجور برای "احسان علیخانی" حرف و حدیث درست کرد/ عکس

 

احسان علیخانی ویژه برنامه سال تحویل 94 را با عنوان بهار نارنج روی آنتن شبکه سوم سیما برد.در این ویژه برنامه احسان علیخانی میزبان چهره های معروف عرصه هنر و ورزش بود.

احسان علیخانی همانند سالهای گذشته با ویژه برنامه ماه عسل میهمان شبکه سوم سیما و خانه های مخاطبان شد. ماه عسل 94 با تغییر در دکور و همچنین شیوه دعوت میهمانان نوید جذابیت بیشتر و تازگی را در سری برنامه های ماه عسل میدهد.

ماه عسل نام برنامه ای زنده است که در ماه رمضان هرروز از شبکه 3 سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شده است. تا پیش از رمضان 1391 تهیه کنندگی و اجرای این برنامه را احسان علیخانی بر دوش داشت، حتی سال 87 هم فرزاد حسنی مجری این برنامه بود، اما در سال 91 تهیه کننده این برنامه مجید یوسفی و مجری این برنامه علی ضیا انتخاب شدند. موضوع این برنامه در قالب اجتماعی است. مهمانان این برنامه می تواند از هر قشری باشد از جمله:معلول، شاعر، نخبه و … مجدداً در سال 92 اجرای این برنامه به احسان علیخانی سپرده شد و این امر در سال 93 تکرار شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار