بازیگر صدا و سیما هالیوودی شد

روناک یونسی بازیگر ایرانی و همسر محسن میری مربی و ورزشکار معروف چند سالی است به کانادا مهاجرت کرده اند و زندگی عاشقانه ای دارند.

بازیگر صدا و سیما هالیوودی شد

به گزارش زنهار؛ روناک یونسی سال هاست که به دور از ایران با سبک و ظاهری دیگر زندگی می کند. وی تا به حال دو ازدواج داشته که با شوهر دومش در حال حاضر زندگی می کند و دو پسر ب نام های مهرسام و مهراز هم دارند.

خب همونطور که میدونید این روزا مخاطب سلبریتی های مهاجرت کرده و برهنه شده بیشتره تا مثلا خبرای علمی فرهنگی! از اونجایی هم که خانم های هنرمند این مسئله رو به خوبی فهمیدن همواره سعی دارن تا با نشون دادن اندام خود جذب فالوور کنند، اگر هم به خارج از ایران رفته باشی که خب بهتر از بقیه جلوتری!

همسر روناک خانم هم مدل و ورزشکار حرفه ای هستند که این خودش تو روند تولید محتوای اینستایی خیلی کمک میکنه!

روناک یونسی به تازگی بورنگی همراه با آقای محسن میری یعنی همسر جان منتشر کرد که ژست و تیپ این دو عزیز جذاب بود و به مذاق کاربران خوش آمد. البته که یکسری هم گفتن داری ناز شوهرت رو میکشی!

البته یکسری از مخاطبین هم بر این عقیده اند که روناک یونسی از ابتدا حتی در فیلم و سریال ها هم تو قیافه بود و بعد از رفتن به کانادا این کلاس گذاشتن بیشتر و بیشتر هم شد و در تمام تصاویر خانم بازیگر خودشیفته هستند!

اما رفته رفته با مشکلات و عادی شدن شرایطی که (مثلا من رفتم خارج خیلی خفنم) کلاس گذاشتن خانم خانما هم کمتر شد و حالا با کاربر راحت تر صحبت می کند. وی مدت ها پیش عکسی از خود در خیابان منتشر کرد که برخی از کاربران به نداشتن ماسکش گیر دادند و برخی هم او را شبیه به جنیفر دیدند!

تغییرات ظاهری روناک یونسی

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار