دوران مجردی بازیگرخانم بعد از طلاق پُر سر و صدایش +عکس

عکسی از حدیث فولادوند در کافی شاپ پس از جداییش متشر شده است.

دوران مجردی بازیگرخانم بعد از طلاق پُر سر و صدایش +عکس

به گزارش زنهار؛ در این تصویر حدیث فولادوند در کافی شاپی لاکچری و گران قیمت دیده می‌شود.

حدیث فولادوند دوران مجردی خود را گذراند.

 

بازیگر سینما و تلویزیون که اخیرا به جمع بازیگران سریال «خانواده دکتر ماهان» اضافه شده است درباره دغدغه موضوعی این مجموعه گفت: مجموعه «خانواده دکتر ماهان» دغدغه محیط‌زیستی دارد

حدیث فولادوند، بازیگر سینما و تلویزیون که با حضور در مجموعه‌های تاریخی مانند «مختارنامه» میرباقری و «معمای شاه» محمدرضا ورزی بازی در کارهای تاریخی را تجربه کرد مدتی است با حضور در مجموعه محله گل و بلبل به کار کودک می‌پردازد.

وی با حضور در سریال خانواده دکتر ماهان دوباره گونه اجتماعی را تجربه می‌کند. وی درباره این کار جدید گفت: بعد از مجموعه گل و بلبل در حال حاضر مشغول پیش تولید سریال خانواده دکتر ماهان هستیم و این سریال به کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی بهروز خوش رزم تولید خواهد شد.

وی با اشاره به مضمون سریال خانواده دکتر ماهان یادآور شد: موضوع این سریال درباره مسائل محیط زیست است که فکر می‌کنم این روزها علاوه بر مسائل دیگر، دغدغه بسیاری از ما باشد. بسیاری از هنرمندان و فعالان عرصه‌ها مختلف به موضوع محیط زیست می‌پردازند پس بهتر این بود که سریالی هم با این مضمون تولید شود.

فولادوند تاکید کرد: امیدوارم که این سریال بتواند تلنگری برای همه ما باشد تا بیشتر به محیط زیست توجه کنیم. چرا که همیشه برای تأثیرگذاری در فرهنگسازی باید از ابزار فرهنگی استفاده کرد. ساخت این سریال هم یکی از همین ابزارهای تأثیرگذاری محسوب می‌شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار