این بایگر رکورد عمل زیبایی در ایران را شسکت +عکس

تصاویری که از بهنوش بختیاری منتشر می‌شود نشان می‌دهد روز به روز بر عمل‌های زیبایی او افزوده می‌شود.

این بایگر رکورد عمل زیبایی در ایران را شسکت +عکس

به گزارش زنهار؛  نکته‌ای که در این عکس‌ها حائز اهمیت است، این که بهنوش بختیاری از چهره واقعی خود به تدریج دور و دورتر شده است.

بهنوش بختیاری رکورددار عمل زیبایی شد.

 

در عکس‌های جدید بهنوش بختیاری دیگر خبری از ملاحت در چهره او نیست و چهره او بیشتر شبیه به عروسک‌های بی‌احساس شده است.

 

بهنوش بختیاری رکورددار عمل زیبایی در ایران شد.

بهنوش بختیاری: لیلون را خیلی دوست دارم!

بهنوش بختیاری گفت: شروع کارم با پشت صحنه بود و منشی صحنه بودم. کماندویی وارد این عرصه شدم و با پول کم و ساعات کاری بسیار زیاد این فضا را دنبال می‌کردم.

بهنوش بختیاری رکورددار عمل زیبایی در ایران شده است.

بختیاری در ادامه گفت: هر بازیگری شخصیتی که بازی می‌کند و مردم آن را دوست دارند به شخصیت مورد علاقه‌اش تبدیل می‌شود به همین دلیل من هم شخصیت «لیلون» را در سریال «شب‌های برره» خیلی دوست داشتم.

برره طنز خنده‌داری داشت و چون درباره مسائل اجتماعی بود به خاطره‌ای برای مردم تبدیل شد و حتی بعضی از اصطلاحاتش بین مردم رواج یافت. هنوز هم برره را می‌بینم می‌خندم.

بهنوش بختیاری رکورددار عمل زیبایی در ایران شده بود.

او تصریح کرد: علاوه بر کمدی، نقش‌های جدّی را هم دوست دارم که چند سکانس در فیلم «من» را با همین رویکرد بازی کردم. دوست داشتم مخاطبان بدانند ما فقط هم کمدین نیستیم.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره دوران منشی صحنه و همکاری‌اش با کیانوش عیاری، گفت: اولین فیلمی که منشی صحنه بودم «هزاران چشم» بود که کارگردان آن آقای عیاری یکی از سختگیرترین کارگردان‌ها بود. مرا برای بازی صدا کرد اما گفتم ترجیح می‌دهم مدتی را به عنوان کارآموز در کنار خودش باشم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار