زیبایی بازیگر خانم بعد از طلاقش دو چندان شد +عکس

آزاده صمدی تصویری را از خود در یک کافه در کنار لیلی گلستان با چهره ای جذاب منتشر کرد.

زیبایی بازیگر خانم بعد از طلاقش دو چندان شد +عکس

به گزارش زنهار؛  آزاده صمدی بازیگر مطرح و همسر اول هومن سیدی در اینستاگرامش عکسی زیبا را از خود در کنار لیلی گلستان با استایلی جذاب به اشتراک گذاشت.

آزاده صمدی با استایل جذاب

 

آزاده صمدی در تئاتر بی شیر و شکر حمید امجد ایفای نقش کرد. سپس در تله تئاتر دریاروندگان محمد عاقبتی بازی و پس از مدتی برای بازی در سریال تلویزیونی راه بی پایان همایون اسعدیان انتخاب شد. صمدی با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی پایان به شهرت رسید.

آزاده صمدی در فیلم کوتاه 35 متری سطح آب و دندان آبی هومن سیدی (همسرش) به تهیه کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و مجید علی حسینی و هیچکس با هیچکس سخن نمی گوید امیر فرشاد ابراهیمی و میترا حجار نیز بازی کرده است.

آفریقا نام فیلمی است به کارگردانی هومن سیدی که در سال 1389 ساخته و در اواخر سال1391 در شبکه نمایش خانگی (ویدیو) توزیع شد. آزاده صمدی برای بازی در این فیلم دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن (بخش آثار ویدیویی) از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد.

آزاده صمدی در سال 1392 در فیلم کمدی طبقه ی هسّاث فیلمی به کارگردانی کمال تبریزی به ایفای نقش پرداخت. رضا عطاران برای این فیلم سیمرغ بلورین نقش اول مرد را در سی و دومین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار