رابطه بازیگر معروف با خواننده معروف لو رفت +عکس‌های جنجالی

سیروان خسروی و سارا بهرامی با بازی در سریال حرفه ای در صفحات خود از روابط خود عکس هایی گذاشتند که کاربران را ناراحت کرده .

رابطه بازیگر معروف با خواننده معروف لو رفت +عکس‌های جنجالی

به گزارش زنهار؛ سریال « حرفه ای » به نویسندگی و کارگردانی مصطفی تقی زاده، از مجموعه های پرستاره ی شبکه نمایش خانگی محسوب می شود. یکی از ستاره های این مجموعه، سیروان خسروی، خواننده و آهنگساز مشهور پاپ است که نقش اصلی داستان یعنی همان «حرفه ای» برعهده ی او گذاشته است. این نخستین تجربه ی بازیگری سیروان خسروی محسوب می شود.

برخی از دیگر بازیگران سریال « حرفه ای » عبارتند از: سارا بهرامی، ماهور الوند، علی مصفا، بهاره کیان افشار، المیرا دهقانی و امیرمحمد زند.

سیروان خسروی و سارا بهرامی

سیروان خسروی متولد ۴ مرداد ۱۳۶۱ در تهران میباشد. مادرش سنندجی و پدرش جوانرودی است. اصالتا کرد است. او خواننده سبک پاپ، تنظیم کننده، آهنگساز ، صدابردار ایرانی است. سیروان خسروی برادر بزرگ زانیار خسروی می باشد، که خواننده سبک پاپ و رپ است.

سیروان خسروی از سن ۱۱ سالگی به مدت چهار سال نزد اوی جونیو به آموزش موسیقی و کیبورد پرداخت. سیروان در ۱۶ سالگی زیر نظر کاوه یغمایی با اصول نوازندگی کیبورد و سبک راک آشنا شد. سیروان همراه گروه کاوه یغمایی در دو کنسرت سال های ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ به عنوان نوازنده کیبورد حضور داشت که این تنها اجراهای سیروان به عنوان نوازنده بر روی صحنه بوده است.

سیروان خسروی و سارا بهرامی

سارا بهرامی متولد 2 بهمن سال 1361 در اصفهان می باشد. سارا بهرامی بازیگر تلویزیون و سینما می باشد. وی فارغ‌التحصیل رشته‌ی تئاتر است. سارا بهرامی در یک خانواده ۶ نفره متولد شد او دو خواهر و یک برادر دارد. سارا بهرامی از همان کودکی علاقه زیادی به بازیگری داشت و در 9 سالگی با شرکت در کلاس‌های هنری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان کارش را آغاز کرد.

مهم‌ترین عامل در وارد شدن سیروان خسروی به عرصه موسیقی حضور و آشنا شدن وی با مراحل ضبط آلبوم «مترسک» کاوه یغمایی بوده‌ است. آلبوم "مترسک" محرک اصلی سیروان برای شروع آهنگسازی و بیان ایده‌ها و افکار موسیقی‌اش بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار