کاهش وزن شدید ناگهانی «بازیگر خانم» همه را نگران کرد +عکس

شیلا خداداد تصویری را از خود به تازگی منتشر کرد که لاغری عجیب او باعث تعجب کاربران شد.

کاهش وزن شدید ناگهانی «بازیگر خانم» همه را نگران کرد +عکس

به گزارش زنهار؛  شیلا خداداد بازیگر مطرح سریال مسافری از خند در اینستاگرامش عکس جالبی را از خود به صورت ایستاده با اندام بسیار لاغر به اشتراک گذاشت.

لاغری شدید شیلا خداداد

 

اخیراً نیوشا ضیغمی اعلام کرد که چندان از نتیجه عمل بینی اش که توسط شوهر شیلا خداداد عمل شده بوده رضایت نداشت و این موضوع جنجالی را بین این دو خانم بازیگر به پا کرد.

سالها پیش شیلا خداداد زمانی آدرس جراح بینی نیوشا ضیغمی را از ایشان سوال کرده و این هنرپیشه هم دکتر سرکارات را به خداداد معرفی کرده و اینگونه باب آشنایی میان خانم خداداد و دکتر سرکارات باز شد و سرانجام این آشنایی به ازدواج ختم شد.

 

سال ها گذشت تا اینکه اخیراً نیوشا ضیغمی اعلام کرد که چندان از نتیجه عمل بینی اش رضایت نداشت و آنطور که خودش در صفحه اینستاگرامی اش اعلام کرده بود به خاطر ناموفق بودن عمل اولیه مجبور به پیوند غضروف بینی شده بود.

خانم خداداد هم البته این انتقاد را بی پاسخ نگذاشت و در یک پست اینستاگرامی بلند بالا افتخارات و مدارک تحصیلی و دانشگاه همسرش را به رخ کشید.

بعد از این ماجراها پزشک جراح خانم ضیغمی هم وارد میدان شد و ویدیوی جدیدی از نتیجه عمل بینی دوم ایشان را در صفحه اینستاگرامی اش منتشر کرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار