سلفی خانم بازیگر مهاجرت کرده بدون لباس در حمام +عکس

ریحانه پارسا که برای معروف شدن دست از هیچ کاری برنمی دارد یک عکس خیلی مبتذل از خود منتشر کرد.

سلفی خانم بازیگر مهاجرت کرده بدون لباس در حمام +عکس

به گزارش زنهار؛ ریحانه پارسا بازیگر جنجالی که مدتی است از ایران مهاجرت کرده در جدیدترین اقدامش برای جذب فالوور یک عکس خیلی مبتذل منتشر کرد.

مبتذل ترین عکس"ریحانه پارسا" پخش شد

ریحانه پارسا بیمار روانی است؟

ریحانه پارسا در هر مصاحبه یا تریبونی استفاده کرده است تا بگوید خانواده او اهمیتی برایش ندارند و او تنها به دنیا آمده ونیز تنها زندگی خواهد کرد. با مرور این اتفاقات شائبه هایی از سوی افراد مختلف بیان شده است که مدعی هستند ریحانه پارسا دچار اختلالات روانی است.

همچنان او یکی از پیشتازان تولید محتوای عامه پسند و زرد است. اخباری که مخاطب را به خود جلب می‌کند و مورد علاقه سایت‌های و صفحات مجازی است که صرفا برای کسب درآمد فعالیت می‌کنند.

 

ریحانه پارسا از زمانی که به ترکیه رفته مخاطبان صفحه اینستاگرامش افزایش یافته‌اند. او کانال تلگرامی را هم راه اندازی کرده و نوشته هایش را در آنجا منتشر می کند.

ریحانه پارسا روابط غیر اخلاقی دارد؟

همچنین ادعا می کنند ریحانه پارسا با امیر تتلو دیگر چهره جنجالی حاضر در ترکیه مثل پویان مختاری ارتباط دارد.هر روز خبری تازه از رابطه او با یک بازیگر و یا شاخ اینستاگرامی منتشر می‌شود.

ریحانه پارسا با ایجاد جنجل ها سعی می کند هر روز معروف تر شود اما این شهرت برای او منفعتی نخواهد داشت. در همین راستا این گمانه هم مطرح است که همین مافیای شرط‌بندی پشت صحنه حاشیه‌سازی و خبرسازی برای او است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار