رییس جمهور:

ما وظیفه سنگینی نسبت به خوزستان داریم/ مردم خوزستان حق بزرگی بر گردن ملت ما دارند

رئیس جمهور گفت: قصد داشتم زودتر به استان سفر کنم اما بدلیل کثرت کارهای مربوط به استقرار دولت، این توفیق حاصل نشد.

ما وظیفه سنگینی نسبت به خوزستان داریم/ مردم خوزستان حق بزرگی بر گردن ملت ما دارند

به گزارش زنهار؛ آیت الله سید ابراهیم رییسی در بدو ورود به استان در فرودگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز، با بیان اینکه قصد داشتم زودتر به استان سفر کنم اما بدلیل کثرت کارهای مربوط به استقرار دولت، این توفیق حاصل نشد، گفت: استان خوزستان مردمان بسیار خوبی دارد که در مقاطع مختلف از همه توان خود برای دفاع از کشور مایه گذاشتند و حق بزرگی بر گردن ملت‌ ما دارند.

وی اظهار داشت: ما وظیفه سنگینی نسبت به این استان داریم و در این سفر کوتاه مهمترین مسائل خوزستان که موجب رنج مردم است، بررسی و پیگیری می‌شود.

آیت الله رییسی افزود: مردم بدانند تمام دغدغه ما در دولت این است که بتوانیم مسائل مردم را عموما و مسائل استان خوزستان را خصوصا رفع کنیم.

رییس جمهوری با تاکید بر اینکه دولت نسبت به همه مردم کشور وظیفه دارد، افزود: نسبت به مردم خوزستان وظایف مضاعفی داریم و انشالله در این سفر که البته سفر کوتاهی است بتوانیم بخشی از مشکلات این استان را برطرف کنیم.

آیت الله رئیسی اظهار داشت: بسیار علاقمند بودم که با مردم خوب استان دیدار داشته باشم اما به خاطر مشکل بیماری کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، امکان دیدارهای عمومی مردمی فراهم نیست اما در جلسات مختصر با بخش های مختلف مدیریتی استان بیش از پیش در جریان مشکلات خوزستان قرار خواهم گرفت.

رئیس جمهوری تاکید کرد: در این سفر با وزرا و مسئولان استانی برای یافتن راه حل های مناسبت برای رفع سریع مشکلات استان، مشورت خواهیم کرد و تصمیمات مناسبی طراحی و اتخاذ می شود.

جمعی از اعضای کابینه سیزدهم از جمله وزرای نیرو، کشور، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان و رییس سازمان برنامه و بودجه رییس جمهوری را در نخستین سفر استانی همراهی می‌کنند.​

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار