ییلاق آغوزحال کجاست؟

استان‌های شمال کشورمان مملوء از جاذبه‌های طبیعی با مناظر بی نظیر هستند و بدین سبب در هر زمان از سال می‌توان تعداد زیادی از گردشگران داخلی را در هر نقطه از آن‌ها مشاهده کرد.

ییلاق آغوزحال کجاست؟

به گزارش زنهار، استان مازندران در بین دیگر استان‌های شمالی به دلیل مسافت کم و نزدیک بودن به استان تهران معمولا پر رفت و آمدتر است و با طبیعت زیبا و گیرایش همه را به سمت خود جذب می‌کند. یکی از جاذبه‌های بسیار زیبایی که در استان مازندران واقع شده و قعا ارزش بازدید دارد، ییلاق آغوزحال (Aghozhal Jungle) است. منطقه ییلاقی آغوزحال پیشینه بسیار جالب و جذابی دارد و مطمئنا پس از آشنایی با آن مقصد بعدی تان خواهد شد. قدمت آغوزحال به ۱۴۵ میلیون سال پیش، یعنی زمانی که دایناسور‌ها به روی کره خاکی زندگی می‌کردند، برمی گردد. پس حدس بزنید که سفر به آن چقدر می‌تواند هیجان انگیز باشد.

ییلاق آغوزحال تنکابن

شمال کشور ایران، قطب گردشگری طبیعی و سرسبز ایران نام دارد و هر نقطه از آن حال و هوای خاص و منحصر به فردی دارد. در فصل بهار و تابستان ازجمله بهترین مناطق برای سفر، مناطق ییلاقی هستند. یکی از زیباترین مناطق ییلاقی مازندران که چندان شناخته شده نیست و طبیعت بی نظیری دارد، ییلاق آغوزحال است. این ییلاق بسیار دنج، آرام و دلنشین بوده و از هیاهو و شلوغی‌ها دور است. قطعا کشف این منطقه ییلاقی در سفر به مازندران برایتان سورپرایز بزرگی خواهد بود

جنگل های سرسبز دوهزار آغوزحال

جنگل های سرسبز و زیبا دوهزار را در منطقه آغوزحال درختان هیرکانی، راش، چنار و ون تشکیل داده است. زیبایی و ترکیب رنگی این درختان در هر فصلی از سال خاص و منحصر به فرد بوده و چشم اندازهای زیبایی را خلق می کند. دره دوهزار بسیار سرسبز است و در جنوب تنکابن و ارتفاعات البرز غربی واقع شده و منطقه بسیار خوبی برای رشد انواع گونه های مختلف گیاهی است. کوهنوردان و طبیعت گردان بازدید از منطقه ییلاقی آغوزحال و جنگل های آن را بسیار دوست دارند. زیرا این منطقه به قدری دنج و بکر است که آرامش حاکم بر آن را در هیچ جای دیگری نمی توان یافت. سعی کنید در بازدید از منطقه آغوزحال ماشینتان را جایی پارک کرده و در جنگل های آن پیاده روی کنید.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار