واشنگتن حمله یمنی‌ها به یک کشتی آمریکایی دیگر را تایید کرد

واشنگتن بامداد امروز حمله نیروهای مسلح یمن به کشتی این کشور را در آب‌های خلیج عدن تائید کرد.

واشنگتن حمله یمنی‌ها به یک کشتی آمریکایی دیگر را تایید کرد

به گزارش زنهار، یک مقام آمریکایی که نامش ذکر نشده است، گفت: یک کشتی آمریکایی با پرچم جزایر مارشال در خلیج عدن از مناطق تحت کنترل حوثی‌ها (انصارالله یمن) مورد حمله قرار گرفت.

الجزیره اعلام کرد: این مقام آمریکایی مدعی شد که ۲ موشک شلیک شده به این کشتی حامل مواد شیمیایی به نام کیم رینجر هیچ گونه خسارت مالی و جانی نداشته است.

پیش تر یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفته بود: یک فروند کشتی آمریکایی با نام کیم رینجر را با موشک‌های دریایی مناسب هدف قرار دادیم.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: این عملیات با موفقیت انجام شده است و موشک‌ها به کشتی مورد نظر اصابت کردند.

وی با بیان اینکه حمل و نقل در دریای سرخ و عرب به روی همه کشتی‌ها به جز کشتی‌های اسرائیلی باز است، گفت: نیروهای مسلح یمن به اقدامات هجومی خود برای دفاع از مردم فلسطین ادامه می‌دهد.

ارتش یمن در هفته‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی رژیم صهیونیستی یا کشتی‌های حامل کالا برای این رژیم را که عازم سرزمین‌های اشغالی در دریای سرخ، اقیانوس هند و تنگه باب‌المندب بودند، هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به نوار غزه و کشتار مردم این منطقه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهد داد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار