مراسم هفتمین سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد

مراسم بزرگداشت هفتمین سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور برخی شخصیت های سیاسی و مدیران دولت‌های یازدهم و دوازدهم برگزار شد.

مراسم هفتمین سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد

به گزارش زنهار به نقل از منیبان، مراسم بزرگداشت هفتمین سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی امروز پنجشنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۲ با حضور برخی شخصیت های سیاسی و برخی مدیران دولت یازدهم و دوازدهم از جمله محمدجواد ظریف، محمود واعظی، محمدرضا عارف، محمدرضا باهنر، احمد خمینی و زهرا مصطفوی، سیدمحمد خاتمی و حسن روحانی در حسینیه جماران آغاز شد.در این مراسم برخی شخصیت های سیاسی و مدیران دولت‌های یازدهم و دوازدهم حضور دارند.

محسن هاشمی در این مراسم گفت:  والده از من سؤال کرد که چرا فائزه زندان است. گفتم خارج از چهارچوب حرف زده است. گفت مگر حرف زدن جرم است؟! گفت نمی‌خواهی برای‌ او کاری کنی؟ گفتم به رهبری و اقای اژه ای نامه نوشته‌ام. 

 آیت‌الله هاشمی به عنوان‌ یک عنصر فراشکوفا در مورد هر کاری که تصمیم می‌گرفتند، آن را رها نمی‌کردند.  دغدغه پدرم رفاه مردم بود. آیت‌الله هاشمی بیش از 13 بار در انتخابات شرکت‌ کرد و در دو مورد شکست خورد ولی بلند شد.

الان فقر دشمن اصلی مردم‌ شده‌ و اگر نظام به آن نپردازد می‌تواند کشور را دچار مشکل کند.

حسن روحانی رییس جمهور پیشین هم در این مراسم طی سخنانی عنوان کرد : هفتمین سالروز شخصیت بزرگ انقلاب اسلامی آیت الله هاشمی رفسنجانی است. 

من به همه دوستداران آن شخصیت والا مقام و ملت ایران و خاندان هاشمی به ویژه خانواده محترم ایشان، همسر و فرزندانشان تسلیت عرض می کنم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار