ارتش یگان موشکی و هجومی جدید در مرز مستقر کرد

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: براساس طرح آمایش سرزمینی جدید و حساسیت‌ها در شرق کشور، یگان‌های توپخانه‌ای، پهپادی، موشکی و تیپ ۲۵۸ متحرک هجومی در خراسان جنوبی مستقر می‌شوند.

ارتش یگان موشکی و هجومی جدید در مرز مستقر کرد

 

به گزارش زنهار به نقل از ایرنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه ۷۲۰ واحدی کارکنان ارتش در بیرجند، در جمع خبرنگاران افزود: طرح آمایش سرزمینی جدید برای منطقه جنوب شرق کشور شروع شده و در آمایش جدید نیروهای مسلح نگاه به منطقه خراسان جنوبی ویژه است که در حال محقق کردن آن هستیم.

وی گفت: پیش از این لشکر عملیاتی ۳۰ ارتش از گرگان در خراسان جنوبی مستقر شد و در پی آن تیپ ۲۵۸ متحرک هجومی هم به بیرجند منتقل خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: بر حسب نیاز یگان‌های پهپادی و موشکی نیز استقرار پیدا کرده یا در حال استقرار است و با این استقرار و آمایش جدید، امنیت منطقه و مرز تقویت می‌شود.

وی از ارتقای توان دفاعی و نظامی در شرق کشور با استقرار گروه پهپادی و یگان موشکی خبر داد و گفت: نیروی زمینی ارتش در مرز خراسان جنوبی مستقر است و این نیروها در کنار مرزبانی، مسئول حفاظت از امنیت و مرز هستند که در این سفر از مناطق مرزی بازدید کردیم تا روند خدمت رسانی برای امنیت پایدار بررسی شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار