حزب الله مواضع اسرائیل را درهم کوبید

حزب الله لبنان با صدور چند بیانیه از حملات جدید خود به پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی و وارد کردن تلفات مستقیم به صفوف دشمن خبر داد.

حزب الله مواضع اسرائیل را درهم کوبید

به گزارش زنهار به نقل از تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان قبل از ظهر امروز با صدور 3 بیانیه متوالی از حملات جدید خود ضد مواضع دشمن صهیونیستی خبر داد.

در بیانیه اول حزب‌الله آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان برای حمایت از ملت پایدار و مقاوم فلسطین در نوار غزه و نیز حمایت از مقاومت شجاع و شریف آن، ساعت یک بامداد امروز دوشنبه 4 دسامبر 2023 محل تجمع نظامیان ارتش رژیم اشغالگر در «شتولا» و «الراهب» را با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات مستقیم به دشمن وارد کردند.

در بیانیه دوم حزب‌الله به این منظور نیز آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان ساعت 9 صبح امروز دوشنبه موضع ارتش صهیونیستی در پایگاه «البغدادی» را با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات مستقیم به صفوف دشمن وارد کردند.

بر اساس بیانیه سوم حزب‌الله نیز رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان ساعت 11 صبح امروز دوشنبه پایگاه ارتش صهیونیستی در «رویسات العلم» در تپه‌های کفرشوبا و مزارع اشغالی شبعا را با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات مستقیم به صفوف دشمن وارد کردند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار