۲هزار عنصر پ ک ک برای جنگ در کنار اسرائیل اعزام شده‌اند

نشریه "ترکیه" در گزارشی ادعا کرد که ۲ هزار عنصر این گروه برای جنگ در غزه به سرزمین‌های اشغالی اعزام شده‌اند.

۲هزار عنصر پ ک ک برای جنگ در کنار اسرائیل اعزام شده‌اند

به گزارش زنهار، تسنیم نوشت: نشریه "ترکیه" در گزارشی نوشت که عناصری از گروه تروریستی پ ک ک به عنوان مزدور راهی سرزمین های اشغالی شده اند تا به همراه این رژیم در غزه با مقاومت فلسطین بجنگند.

برای این عناصر مبلغی حدود ۲۲۰ دلار ماهانه در نظر گرفته شده است و اگر در این جنگ کشته یا زخمی شوند، مبلغ ۲۵ هزار دلار به عنوان غرامت به خانواده هایشان پرداخت خواهد شد.

بر اساس این گزارش، نیروهای رژیم صهیونیستی از ورود به تونل های حفر شده توسط حماس می ترسند و نگران این هستند که زنده از تونل ها خارج نشوند به همین دلیل از مزدورهای پ ک ک برای این امر استفاده می کنند.

بر همین اساس، ۲ هزار مزدور جنگجو از کشورهای اروپایی، عراق، سوریه و آمریکا به سرزمین های اشغالی وارد شده اند.

از منطقه، عناصر پ ک ک به عنوان مزدور حضور پیدا کرده اند که عمدتاً از شمال عراق به پیشمرگه های این منطقه هستند که با مساعدت مسعود بارزانی اعزام می شوند. تخمین زده می شود که حدود ۲۰۰ هزار یهودی کرد در منطقه حضور داشته باشند که بخشی از آنها نیز اعزام شده اند.

عناصر پ ک ک که به دلیل یهودی بودن شهروندی رژیم صهیونیستی را نیز گرفته اند، با ۳ هواپیما از اربیل به سرزمین های اشغالی منتقل شده اند. این افراد عمدتاً از منطقه عین العرب در شمال سوریه به شمال عراق و سپس تل آویو رفته اند زیرا به جنگ شهری آشنا هستند. آخرین پرواز در روز ۲۹ اکتبر به تل آویو رفته است. تاکنون ۸ نفر از این افراد در جنگ غزه کشته شده اند.

آیهان بیلگن سخنگوی سابق حزب دموکراتیک خلق ها این اقدام کردها را خودکشی خوانده و افزود: واضح است که تلاش می کنند کردها و اسرائیلی ها را با هم شریک کنند. ۱۰۰ سال پیش ارمنی ها را اغوا کردند و امروز با کردها چنین می کنند. این یک تله بی رحمانه است. خیلی واضح می گویم که جای کردها در این جنگ در کنار مقاومت فلسطین است و نه در مقابل آنها.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار