جوان: طبیعی است در مراسم خاکسپاری آرمیتا گراوند، نیروهای امنیتی حضور داشته باشند

روزنامه جوان مطلبی درباره مراسم خاکسپاری آرمیتا گراوند منتشر کرد.

جوان: طبیعی است در مراسم خاکسپاری آرمیتا گراوند، نیروهای امنیتی حضور داشته باشند

به گزارش زنهار، روزنامه جوان در مطلبی نوشت؛ شبکه تلویزیونی و تروریستی اینترنشنال چنان زیاد دروغ می‌گوید که خودش هم فراموش می‌کند چه گفته است و چند روز بعد علیه حرف قبلی خودش موضع می‌گیرد.

مثال‌های متعددی می‌توان در این باره زد، در واقع همه اخبار اینترنشنال همین گونه هستند. اما یکی از نمونه‌های اخیر آن، تلاش برای ماهی‌گیری از فوت دختری نوجوان در متروی تهران بود.

از اولین روز انتشار خبر بیهوشی و به کما رفتن آرمیتا گراوند در مترو، اینترنشنالی‌ها همه تلاش خود را کردند که از این واقعه تلخ، آشوب تازه‌ای در ایران بیافرینند، اما دیدند که این تیر به سنگ خورد و در روز اعلام خبر فوت هم اغتشاشی اتفاق نیفتاد (با زیرکی و صداقت خانواده داغدیده و اطلاع رسانی بموقع مسئولان امر).

اینجا بود که اینترنشنالی‌ها دنبال حواشی مراسم تشییع و تدفین راه افتادند تا بلکه از آنجا ماهی آشوب صید کنند. وقتی اعلام شد مراسم تدفین در بهشت زهرای تهران برگزار می‌شود، اینترنشنالی‌ها دست به کار شدند و دروغی تازه بافتند که بر مبنای آن، نیروهای امنیتی نسبت به انتقال پیکر آرمیتا گراوند به زادگاه پدرش که خواسته خانواده اوست، ممانعت می‌کنند. یعنی خانواده می‌خواستند پیکر آرمیتا را به شهر پدری (کرمانشاه) ببرند و مأموران امنیتی نگذاشته‌اند!

کارشناش اینترنشنال می‌گوید خواسته‌اند مراسم در بهشت زهرای تهران باشد که بتوانند بهتر کنترل کنند.

بامزه آنکه اینترنشنال پیش از این گفته بود که «نیروهای امنیتی در تلاش‌اند که آرمیتا گراوند را از تهران خارج کنند و بی‌سر و صدا به کرمانشاه که محل زادگاه پدری وی است، منتقل کنند.»

آخر هم معلوم نشد نیروهای امنیتی می‌خواستند پیکر را بی‌صدا به کرمانشاه ببرند یا آنکه ممانعت کرده و نگذاشته‌اند پیکر به کرمانشاه برده شود!

کارشناس اینترنشنال حتی می‌گوید که اسم زن از اعلامیه حذف شده بود یا اینکه مأموران امنیتی آنجا زیاد بودند! در حالی که در بسیاری مناطق ایران اسامی بستگان خانم در اعلامیه نوشته نمی‌شود و سنتی محلی و قدیمی است. از سویی وقتی آشوبگران زن، زندگی، آزادی فراخوان حضور در محل تدفین را داده‌اند، طبیعی است که نیروهای امنیتی باید آنجا باشند که این جماعت امنیت مراسم را برای مطامع سیاسی خود به هم نریزند و مزاحم مردم و خانواده عزادار نشوند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار