ادعای واشنگتن درباره ممانعت حماس از خروج غیرنظامیان از غزه

معاون وزیر دفاع آمریکا بامداد پنجشنبه مدعی شد که رژیم صهیونیستی در تلاش است تا توانایی‌های حماس از جمله تونل‌ها، اتاق‌های کنترل و فرماندهی را از بین ببرد.

ادعای واشنگتن درباره ممانعت حماس از خروج غیرنظامیان از غزه

به گزارش زنهار، معاون وزیر دفاع آمریکا بامداد پنجشنبه در توجیه حملات جنایتکارانه و بی‌وقفه رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه گفت: «اسرائیل در تلاش است تا توانایی‌های حماس از جمله تونل‌ها، اتاق‌های کنترل و فرماندهی را از بین ببرد».

این مقام پنتاگون در مصاحبه با شبکه «الجزیره» مدعی شد: «واشنگتن همواره در تعهد خود به راهکار دو دولتی، شفاف بوده است».

وی برای برداشتن مسئولیت کشتار مردم نوار غزه از رژیم تروریست صهیونیستی نیز ادعا کرد: «این حماس است که از خروج امن غیرنظامیان جلوگیری می‌کند».

پیش از این نیز «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم اشغالگر فلسطین شامگاه چهارشنبه گفت که طی ۲۶ روز جنگ علیه غزه، بیش از ۱۰ هزار بمب و موشک بر سر غزه فرو ریخته شده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه نیز بامداد پنجشنبه اعلام کرد که از زمان آغاز حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به این منطقه از روز هفتم اکتبر، ۸۸۰۵ فلسطینی به شهادت رسیده و ۲۲۲۴۰ نفر نیز مجروح شده‌اند.

این در حالی است که به گفته مقام‌های خارجی از جمله نماینده امارات عربی متحده در سازمان ملل، بیش از ۷۰ درصد از شهدای نوار غزه نه تنها اعضای حماس یا حتی مردان بالغ نیستند، بلکه همگی کودک و زن هستند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار