محسن رضایی: طوفان بزرگی در راه است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حماقت بزرگ بایدن و مکرون در این است که متوجه ابعاد حمایت‌های خود از نتانیاهو نیستند، آن‌ها باور نمی کنند که طوفان بزرگی در راه است و موجب پشیمانی آن‌ها خواهد شد.

محسن رضایی: طوفان بزرگی در راه است

 به گزارش زنهار به نقل از همشهری آنلاین، محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص حوادث اخیر در فلسطین و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی گفت: ادامه این روند موجب گسترش جنگ به سراسر منطقه است.

رضایی درباره این سوال که به نظر شما جنگ اسرائیل و فلسطین در چه جهتی پیش خواهد رفت؟ گفت: روزها و هفته‌های آینده در سرنوشت منطقه غرب آسیا بسیار مهم و سرنوشت ساز است. احتمال گسترش جنگ به منطقه وجود دارد. اگر جنایات جلاد تل‌آویو که بالاترین رتبه را در جنایت، آدم کشی و نسل‌کشی در طول تاریخ به خود اختصاص داده است قطع نشود، حوادث جدیدی در منطقه شکل می گیرد.

رضایی در باره اینکه موضع کشورهای اسلامی در این شرایط چه خواهد بود؟ هم افزود: احتمال اینکه کشورهای اسلامی مرزهای خود را به روی داوطلبان جهان اسلام باز کنند و جوانان انقلابی جهان اسلام که آرزوی شهادت در مقابل صهیونیست‌ها در دل آن‌ها موج می زند به کمک برادران و خواهران بی پناه خود در فلسطین بشتابند،وجود دارد.

وی درباره اینکه نظر شما درباره حمایت غربی‌ها از اسرائیل، علیرغم شعارهای حقوق بشری چیست؟ اظهار داشت: حماقت بزرگ بایدن و مکرون در این است که متوجه ابعاد حمایت‌های خود از نتانیاهو نیستند. آن‌ها باور نمی کنند که طوفان بزرگی در راه است و موجب پشیمانی آن‌ها خواهد شد. 

رضایی گفت: ماسکی که بر چهره حقوق بشری غربی بود یک شبه پاره شد. از این به بعد شعارهای حقوق بشری آمریکا چیزی جز یک شوخی تلخ نخواهد بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار