جذب 5 هزار نخبه در دستگاه‌های اجرایی چه زمانی انجام می‌شود؟

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی در مورد مطالبات مخاطبان خبرگزاری فارس، در مورد تسهیل شرایط جذب نخبگان در دستگاه‌های اداری گفت: براساس برنامه ریزی‌ها انشاالله امسال نزدیک به 5 هزار نفر جذب خواهند شد.

جذب 5 هزار نخبه در دستگاه‌های اجرایی چه زمانی انجام می‌شود؟

به گزارش زنهار، میثم لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس از جذب حدود 5 هزار نخبه در دستگاه های اجرایی خبر داد.

جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی از مطالباتی است که عده زیادی از دولت داشته اند؛ در همین راستا در سامانه تعاملی فارس من پویشی تحت عنوان «درخواست تسریع در روند جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی» ثبت کرده‌اند.

در بخشی از این پویش آمده است: «با گذشت بیش از یکسال از تصویب آیین نامه جذب نخبگان در دستگاههای اجرایی در حالی که رسانه‌های مختلف جذب هزار نخبه را تیتر خبری خود کرده اند، اما در واقعیت حدود ۱۰ نفر جذب دستگاه‌ها شده‌اند و مراحل جذب بسیار کُند و فرسایشی طی می‌شود.»

رئیس سازمان اداری و استخدامی در مورد تسهیل شرایط جذب نخبگان در دستگاه‌های اداری گفت: براساس برنامه ریزی‌ها انشاالله امسال نزدیک به 5 هزار نفر جذب خواهند شد دستگاه‌ها نیز نیازشان را اعلام کرده‌اند و در نامه‌ای موضوع را به اطلاع سازمان برنامه و بودجه رسانده ایم.

وی درباره اینکه چه زمانی جذب تخبگان انجام خواهند شد؛ گفت: پس از تامین اعتبار امسال این امر صورت خواهد گرفت.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار