ذوالنور: اولیایی که هزینه بالاتری می‌پردازند توقع معدل بالاتری دارند

آقای نماینده عقب نشینی کرد

​نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خانواده دانش آموزانی که هزینه اضافی برای آموزش پرداخت می‌کنند توقع دارند معدل و نمره بالاتری کسب کنند.

آقای نماینده عقب نشینی کرد

به گزارش زنهار، مجتبی ذوالنور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در طول تاریخ هر چشمی که به گوشه‌ای از خاک ایران با طمع نگاه کرده توسط فرزندان ملت آن چشم کور شده و از این پس نیز کور خواهد شد. روز گذشته و در جریان بررسی طرح مربوط به کنکور در مجلس شورای اسلامی بنده اشاره‌ای به مراکز آموزشی غیردولتی داشتم اما از آنجا که وقت محدود بود برداشت ناصحیحی از صحبت‌های من صورت گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: بنده منظورم این بود هر خانواده و اولیای دانش آموزی که پول می‌دهد و هزینه می‌کند انتظار دارد که دانش آموز آنها نمره و معدل بالایی کسب کند چرا که برای آموزش هزینه اضافی پرداخت کرده‌اند و کسانی که این پول را ندارند هزینه کنند آموزش اضافی دریافت نمی‌کنند. برخی‌ها از این صحبت بنده سوء برداشت کرده یا بیانات بنده به دلیل کمبود وقت به درستی مطرح نشد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: مراکز آموزشی غیردولتی بار سنگینی از دوش دولت برداشته است و خدمات و خروجی‌های خوبی ارائه کرده‌اند گروه زیادی از فرهنگیان ما در این بخش زحمت می‌کشند و من از زحمات این بخش تشکر می‌کنم. اگر بیانات بنده موجب رنجش این حوزه شده بنده عذرخواهی می‌کنم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار