جلسه رأی اعتماد هاشمی فردا برگزار می‌شود

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان فردا دوشنبه (۲۷ شهریورماه) برگزار می‌شود.

جلسه رأی اعتماد هاشمی فردا برگزار می‌شود

به گزارش زنهار؛ علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، درباره زمان برگزاری جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، گفت:جلسه رأی اعتماد کیومرث هاشمی، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان فردا دوشنبه (۲۷ شهریور ماه) برگزار شود.

به گزارش ایرنا، معاون پارلمانی رئیس جمهور (۲۰ شهریورماه) از ارسال نامه آیت‌الله رئیسی به رئیس مجلس شورای اسلامی مبنی بر معرفی «کیومرث هاشمی» به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان خبر داد.

از جمله سوابق هاشمی در حوزه ورزش می توان به «معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای سازمان تربیت بدنی»، «معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش»، «سرپرست فدراسیون فوتبال»،« رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران»، «عضو هیئت رئیسه شورای المپیک آسیا» ،« نائب رئیس فدراسیون فوتبال مدارس آسیا»، « نماینده ورزشی جمهوری اسلامی ایران در یونسکو»، «‌رئیس امور مجامع فدراسیون های ورزشی کشور» و همچنین مدیر کل تربیت بدنی در دو استان همدان و یزد اشاره کرد.

در نامه آیت الله رئیسی به آقای قالیباف همچنین علاوه بر سوابق اجرایی و مدیریتی، برنامه‌های وزیر پیشنهادی نیز در ۸ فصل ارائه شده که شامل « ساماندهی امور جوانان»، « توسعه ورزش همگانی»، «حمایت و تقویت ورزش تربیتی»، « توسعه و ارتقای ورزش قهرمانی»، « ساماندهی و گسترش ورزش حرفه‌ای»،‌ «ترویج فرهنگ، اخلاق و معنویت در ورزش»، «‌توسعه و تقویت ورزش بانوان» و «‌توسعه متناسب و متوازن زیرساخت‌های ورزش» است.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دوم مردادماه استعفای خود را به رئیس جمهور تقدیم کرد و به دنبال موافقت آیت الله رئیسی با این درخواست به دلیل عوارض ناشی از سقوط بالگرد و ضرورت ادامه درمان، کیومرث هاشمی از دهم مردادماه به عنوان سرپرست این وزارتخانه انتخاب شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار