منهدم شدن قایق های تندروی اوکراین توسط روسیه

وزارت دفاع روسیه امروز (دوشنبه) اعلام کرد، هواپیماهای جنگی این کشور از تلاش مجدد نیروهای اوکراینی برای حمله جلوگیری و طی این عملیات چهار قایق‌ تندرو ساخت آمریکا را به همراه نیروهای مسلح اوکراین در دریای سیاه در غرب شبه جزیره کریمه منهدم کردند.

منهدم شدن قایق های تندروی اوکراین توسط روسیه

به گزارش زنهار، وزارت دفاع روسیه در این خصوص عنوان کرد: هواپیماهای دریایی ناوگان دریای سیاه روسیه، چهار قایق تندرو ساخت «ویلارد سی فورس» ایالات متحده را به همراه گروه‌های فرود نیروهای مسلح اوکراین در دریای سیاه منهدم کردند.

طبق اطلاعیه وزارت دفاع روسیه، این گروه از نیروهای مسلح اوکراین در حال پیشروی به ترخانکوت، غربی‌ترین قسمت شبه جزیره کریمه بودند.

جدای از این، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که سربازان گروه شرق «وستوک» ارتش روسیه توانستند با استفاده از خمپاره‌هایی در جنوب محور دونتسک، یک انبار تجهیزات سنگین متعلق به نیروهای اوکراینی را منهدم کنند.

همچنین طبق گزارش اسپوتنیک، این گروه از نیروهای روسیه یک پست فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین را در غرب ورمیوکا واقع در منطقه دونتسک و همچنین نقاط استقرار موقت نیروهای اوکراینی در جهت جنوب این منطقه را نیز هدف قرار دادند.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار