افتتاح 404 پروژه به مناسبت هفته دولت

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم اظهار گفت: در هفته دولت در استان قم 404 پروژه با اعتباری حدود 8 هزار میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

افتتاح 404 پروژه به مناسبت هفته دولت

به گزارش زنهار، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: در هفته دولت در استان قم ۴۰۴ پروژه با اعتباری حدود ۸ هزار میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

 ابراهیم معتمدی در دیدار چهره‌به‌چهره مردم با مسئولین که به مناسبت هفته دولت در مساجد سطح شهر برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه‌ها در موضوعات مختلف ازجمله زیرساختی، عمرانی، بهداشتی، آب، برق، گاز، کشاورزی و ... هستند.

وی ادامه داد: به عنوان نخستین پروژه هفته دولت با حضور وزیر دادگستری ایستگاه پمپاژ گاز شهرک شکوهیه و محمودآباد به بهره‌برداری رسید.

معتمدی از افتتاح طرح دیگری در حوزه گاز خبر داد و گفت: همچنین یک پروژه همزمان بادهه مبارک فجر در محدوده نیزار نیز به بهره‌برداری خواهد رسید که در تامین گاز محدوده پردیسان بسیار موثر خواهد بود.

معاون عمرانی استانداری قم با اشاره به اینکه پیگیری روحانیون مساجد و گروه‌های مردمی در حل مسائل و مشکلات مردم بسیار موثر است، مطرح کرد: در حوزه مسائل اجتماعی با مشکلاتی مواجه هستیم که باید ظرفیت مساجد و پایگاه‌های بسیج پای کار بیاید.

وی در پایان تصریح کرد: استاندار جدید قم نسبت به هویت شهر، حفظ عفت عمومی و حجاب بسیار تاکید دارد که امیدواریم با کمک مردم به وضعیت مطلوبی در این عرصه برسیم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار