حمله روزنامه جوان به لاریجانی

روزنامه جوان در مطلبی نوشت: لاریجانی نمی‌تواند بیرون از گود بنشیند و بگوید چرا برخی آقایان نفوذ در پایتخت‌ها را مهم می‌دانند، چون خود او یکی از همان آقایان است.

حمله روزنامه جوان به لاریجانی

به گزارش زنهار، روزنامه جوان نوشت:  اخیراً سخنانی از علی لاریجانی در جمع کارآفرینان منتشر شده که نوع بازتاب سخنان او در رسانه‌های اصلاح‌طلب جالب توجه و البته نشان‌دهنده نگاه ابزاری اصلاح‌طلبان به علی لاریجانی است.

اعتماد آنلاین، رسانه اصلاح‌طلب در مورد سخنان لاریجانی تیتر زده: «علی لاریجانی: آقایان فکر می‌کنند در برخی پایتخت‌ها نفوذ داشته باشیم کار مهمی کرده‌ایم؛ نه وظیفه ما این است که مردم خودمان زندگی قابل پیش‌بینی داشته باشند.»، اما آنچه در واقع امر لاریجانی گفته، این عبارت نیست و حذفیاتی از سخنان او، جهت ویژه‌ای به این سخنان داده است. لاریجانی گفته: «بعضی آقایان طوری حرف می‌زنند که اگر ما اگر در برخی از پایتخت‌ها نفوذ داشته باشیم خیلی کار مهمی انجام دادیم. نه، این وظیفه تبعی ماست. وظیفه اصلی ما این است که مردم خودمان زندگی قابل پیش‌بینی داشته باشند و بدانند مسیر آینده چیست»

وظیفه تبعی و اصلی را اعتمادآنلاین از سخنان لاریجانی در تیتر حذف کرده است. در حالی که از قضا سخنان لاریجانی نشان می‌دهد که نفوذ در برخی پایتخت‌ها را هم «وظیفه» می‌داند، تنها نکته تقسیم وظیفه اصلی و تبعی است.

300 در 250

tavoos.net

خبرآنلاین هم به سیاق همفکران اصلاح‌طلبش تیتر زده: «مهم‌ترین وظیفه حکومت از نگاه لاریجانی: تعریف برخی از عدالت اجتماعی، یارانه دادن است /آقایان می‌گویند نفوذ در پایتخت‌ها کار خیلی مهمی است اما...»

سایت جماران هم که قرار است رسانه‌ای فراجناحی برای بسط و نشر آثار امام خمینی باشد، سخنان لاریجانی را در تیتر، نصفه و نیمه! پوشش داده است: «علی لاریجانی: وظیفه اصلی ما این است که مردم خودمان زندگی قابل پیش‌بینی داشته باشند/ بعضی آقایان طوری حرف می‌زنند که اگر ما اگر در برخی از پایتخت‌ها نفوذ داشته باشیم خیلی کار مهمی انجام دادیم».

بیشتر از بانک سود بگیرید: صندوق فیروزا (بدون ریسک)

تبلیغ

بیشتر از بانک سود بگیرید: صندوق فیروزا (بدون ریسک)

مشاوره خرید

yn-ad

البته ذکر این نکته هم لازم است که علی لاریجانی از جمله مسئولان ایرانی است که به شدت از محور مقاومت و اقدامات برون مرزی ایران در این حوزه دفاع می‌کند و روابط خوبی هم با حزب‌الله لبنان داشته است و... او بار‌ها به دیدن خانواده شهدای مدافع حرم رفته و در سخنرانی‌های متعدد به تحسین اقدامات شهدایی پرداخته که در سوریه و مبارزه با تروریسم تکفیری شهید شده‌اند. از جمله او معتقد است «این شهدای مدافع حرم بودند که غده بدخیم تروریست را در منطقه متلاشی کردند و زمان ثابت کرد که دیگران فقط حرف زدند، اما فقط این ایران بود که در میدان مبارزه همراه ملت عراق و سوریه تا آخرین‌نفس مبارزه کرد.»

سخنان و یادداشت‌ها و گفتگو‌های او در خصوص سردار قاسم سلیمانی هم قابل توجه است؛ لذا او نمی‌تواند بیرون از گود بنشیند و بگوید چرا برخی آقایان نفوذ در پایتخت‌ها را مهم می‌دانند، چون خود او یکی از همان آقایان است. به نظر می‌رسد لاریجانی شیوه اعتدالی و اصلاح‌طلبی در ایران را یاد گرفته که با انتقاد و فرافکنی، خود را منتقد و مخالف اموری نشان دهند که در آن نقش آفرین بوده‌اند.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار