بلیت‌های اربعین بر اساس سامانه اعلامی وزارت راه فروخته شود

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: کمیسیون با توجه به وظیفه نظارتی که دارد اصرار دارد بلیت های اربعین بر اساس سامانه اعلامی وزارت راه فروخته شود تا مشکلات گرانی بلیت های هواپیما، اتوبوس و قطار نداشته باشیم.ضا

بلیت‌های اربعین بر اساس سامانه اعلامی وزارت راه فروخته شود

به گزارش زنهار، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس درباره نظارت کمیسیون عمران بر گفت:  در موضوع اربعین و برگزاری شکوه آن وظایفی که بر عهده کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مربوط می شد موضوعاتی چون خدمات هوایی، زمینی و ریلی بود که جلسات  متعددی پیرامون این مباحث برگزار شد. یکی از موضوعات مطرح شده افزایش تعداد پرواز به کشور عراق همچنین افزایش  تعداد اتوبوس و قطار بود که با تصمیماتی که گرفته شد شرایط مناسبی ایجاد شد.

وی افزود: قیمت های بلیت هواپیما، اتوبوس وقطار را هم کمیسیون برای حذف دلالی ها مصوب کرد که باید اجرا شود . همه این تصمیمات برای آن است که رفت و آمد زائران اربعین  تسهیل شود امیدوار هستیم با پیش بینی ها و برنامه ریزی هایی که امسال انجام شده در بحث حمل ونقل  شرایط بهتری نسبت به سال پیش داشته باشیم.

رئیس کمیسیون عمران تاکید کرد: کمیسیون عمران با توجه به وظیفه نظارتی که دارید مُصر است بلیت های اربعین بر اساس سامانه  اعلامی وزارت راه و شهر سازی فروخته شود تا مشکلات گرانی بلیت های هواپیما ،اتوبوس و قطار نداشته باشیم. باتوجه به این تصمیات نظم وانظباط بیشتری حاکم است و کمیسیون عمران نظارت خود را افزایش داده است و اگر در روند اجرای این تصمیمات مشکلاتی پیش بیاید بر آن نظارت خواهیم کرد تا مشکل حل شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار