نمایندگان از قهرمان حرم شاهچراغ(ع) در صحن علنی تقدیر کردند

نمایندگان مجلس از اقدام شجاعانه فرزاد بادپا قهرمان حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع) در صحن علنی مجلس تقدیر کردند.

نمایندگان از قهرمان حرم شاهچراغ(ع) در صحن علنی تقدیر کردند

به گزارش زنهار، در نشست علنی امروز- یکشنبه ۲۹ مرداد- مجلس شورای اسلامی از اقدام فرزاد بادپا قهرمان رشید و شجاع حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع) شیراز تقدیر شد.

قالیباف در این مراسم در مورد اقدام فزراد بادپا گفت: اقدام خادم حرم حضرت شاهچراغ(ع) جناب آقای بادپا نشان داد که وی به تمام معنا یک ایثارگر است شاید هیچ وظیفه قانونی نداشت، اما وظیفه اسلامی، روحیه شهادت طلبی و فرهنگ شهادت و شجاعت این فرزند ملت در دفاع از امنیت، در دفاع از حرم اهل بیت و جان زائرین اهل بیت علیهم السلام باعث شد که شجاعانه به میدان آید.

رییس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:امروز توفیق داریم از این برادر در صحن علنی شورای اسلامی به نمایندگی از مردم ایران تقدیر و تشکر کنیم.

بعد از اتمام سخنان قالیباف، فرزاد بادپا در محل هیات رییسه مجلس حضور یافت و نشان سپاس از سوی رییس مجلس دریافت کرد و نمایندگان هم با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» و «احسنت احسنت» از اقدام این خادم اهل بیت تشکر کردند.

به گزارش ایرنا،فرزاد بادپا خادم حرم شاهچراغ (ع) در ۲۲ مرداد ماه و پس از حمله تروریستی به حرم احمد بن موسی (ع) توانست با فداکاری نیروی داعشی را زمین گیر کند و در پی درخواست این خادم شجاع و فداکار حرم شاهچراغ (ع) مبنی بر عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه با درخواست این خادم فداکار موافقت و دستور استخدام وی را صادر کرد.

همچنین در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه یک سفر کربلای معلی به همراه خانواده به این خادم قهرمان اهدا شد.

منبع: ایرنا
    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار