ماجرای جنجالی کتک‌کاری در شیراز +جزئیات

ویدیویی در فضای مجازی از درگیری یک زن و مرد در شیراز منتشر شده که نشان می‌دهد یک مرد خانم چادری را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد و این اقدام با واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی روبه رو شده است.

ماجرای جنجالی کتک‌کاری در شیراز +جزئیات

به گزارش زنهار به نقل از برترین‌ها: سید مصطفی بحرینی، دادستان عمومی و انقلاب شیراز نیز در رابطه با این ویدئو گفت: در پی درگیری دو نفر هنجار شکن با آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز، این دو هنجار شکن بازداشت شدند.

وی افزود: براساس گزارش‌ها حمله کنندگان به آمر به معروف در یکی از اماکن تاریخی شیراز که یک زن و یک مرد بودند ساعاتی پس از این اقدام توسط نیروی انتظامی بازداشت و به مقامات قضایی تحویل شدند و همچنان نیز در بازداشت به سر می‌برند و پس از بازداشت این دو نفر ضمن اخذ شکایت خصوصی آمر به معروف پرونده در شعبه ویژه مفتوح شد.

رییس کل دادگستری فارس نیز در واکنش به این حادثه ضمن تاکید بر حمایت قاطع دستگاه قضایی از آمران به معروف طی دستوری از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خواست تا این پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی و مراتب برخورد اطلاع رسانی شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با تقدیر از اقدام قانونی آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز، دغدغه و جدیت آمران به معروف در حوزه حجاب و عفاف را مصداق واقعی عمل به تکلیف دینی خواند و تاکید کرد: دادگستری فارس حامی قاطع آمران به معروف است.

همزمان روزنامه همشهری چاپ تهران در توئیتی درباره این درگیری نوشت: «ضارب آمر به معروف از کادر پلیس است.»

photo_2023-08-02_02-36-36

سعید منتظرالمهدی، سخنگوی نیروی انتظامی گفت که احمدرضا رادان، فرمانده کل نیروی انتظامی هم دستور داده پرونده این مرد در اختیار بازرسی کل فراجا قرار گیرد و در کمیسیونِ عالی تخلفات بررسی شود.

واکنش برخی کاربران در این خصوص را بخوانید:

روحی نوشت: ‌فرقی نداره مذهبی باشی یا نباشی ،کافیه یه کم انسان باشی اونوقت مطمئنا، موافق چنین حرکتی نیستی.

میرزا اما گفت: اینارو ولش کن فاجعه یعنی ضارب آمر به معروف در شیراز از کادر پلیس بوده :/

ارشا هم با تایید این توئیت نوشت: بله ضارب از ‎کادر پلیس بوده و سردار رادان دستور داده موضوع شیراز در بازرسی نیروی انتظامی مورد بررسی قرار بگیره خبر تایید شده است!

علی گفت: آدم وقتی این قضیه نارنجستان و میبینه فقط با خودش میگه وای به روزی که بگندد ....

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار