انتقاد اروپایی ها از لباس رئیس‌جمهور اوکراین

شیوه لباس پوشیدن رئیس‌جمهور اوکراین انتقادات زیادی را متوجه او کرده است و برخی این کار او را اهانت به سایرین می دانند.

انتقاد اروپایی ها از لباس رئیس‌جمهور اوکراین

به گزارش زنهار به نقل از اعتماد آنلاین: رومان بلاشکو روزنامه‌نگار رومانیایی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مایل پولسکا»ی لهستان با انتقاد شدید از نوع لباس پوشیدن ولودیمیر زلنسکی، این کار او را اهانت به سایر حاضرین در نشست‌های سران قلمداد کرد.

او در این گفت‌وگو که در چند رسانه عربی بازتاب پیدا کرد گفت: لباس‌‌هایی که ولودیمیر زلنسکی انتخاب می‌کند بیشتر برای یک فرمانده ساده نظامی مناسب است و او با این پوشش نمی‌تواند در زمره شخصیت‌های عالی‌رتبه سیاسی جهانی قرار گیرد.

این کارشناس در این زمینه خاطرنشان کرد: زلنسکی حتی یونیفرم نظامی هم به تن نمی‌کند، بلکه چیزی شبیه به آن را می‌پوشد زیرا اصلاً دوره نظامی ندیده یا رتبه نظامی ندارد، اما پوشش تنها صرف پوشیدن نیست بلکه اهمیت زیادی هم در تعیین نقش سیاسی هر فرد در زمینه رسانه‌ای دارد.

بلاشکو در ادامه انتقادات خود از زلنسکی گفت: رئیس‌جمهور اوکراین تنها نقش یک رئیس‌جمهور را ایفا می‌کند، در حالی که تمام تصمیمات در واشنگتن و لندن گرفته می‌شوند، این وابستگی او را گروگان منافع غربی کرده و باعث از بین رفتن منافع ملتش شده و همین امر به سرعت از محبوبیتش در میان اوکراینی‌ها کاسته است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار