خارج شدن طاقچه از دسترس

پیگیری‌ها حاکی از این است که سکوی طاقچه مجوز فعالیت خود از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که به مدت 6 ماه مهلت داشته است،‌ را مدت‌هاست که تمدید نکرده است.

خارج شدن طاقچه از دسترس

به گزارش زنهار به نقل از تسنیم : پس از اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر عدم مجوز فعالیت طاقچه، این وب سایت از دسترس خارج شد.

به دنبال اطلاعیه مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی مبنی بر ممانعت از فعالیت طاقچه به دلیل اینکه تاکنون اقدام به دریافت مجوزهای قانونی از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نکرده است، سایت طاقچه از دسترس خارج شد.

پیگیری‌ها حاکی از این است که سکوی طاقچه مجوز فعالیت خود از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که به مدت 6 ماه مهلت داشته است،‌ را مدت‌هاست که تمدید نکرده است. این در حالی است که پیرو ماده 2 قانون نحوه مجازات اشخاص که در امور سمعی و بصری فعالیت غیرمجاز دارند، همه سکوهای ارائه‌دهنده محتواهای فرهنگی مکلف به دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

انتشار تصویری از کارکنان پلتفرم طاقچه در فضای مجازی در روزهای پایانی هفته گذشته موجی از اعتراضات را از سوی ناشران  به همراه داشت؛ تاجایی که نزدیک به 50 ناشر از قطع همکاری خود با این وب‌سایت خبر دادند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار