هشدار نتانیاهو: بهتر است ما را آزمایش نکنید!

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل در سخنانی با سرپوش گذاشتن بحران در ارتش این رژیم و تلاش برای قدرتمند جلوه دادن آن، نسبت به اظهارات اخیر دبیرکل حزب‌الله لبنان واکنش نشان داد.

هشدار نتانیاهو: بهتر است ما را آزمایش نکنید!

به گزارش زنهار به نقل از ایسنا: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی با سرپوش گذاشتن بحران در ارتش این رژیم و تلاش برای قدرتمند جلوه دادن آن، نسبت به اظهارات اخیر دبیرکل حزب‌الله لبنان واکنش نشان داد.

 به نقل از شبکه فلسطین الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این باره خطاب به سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: "بهتر است که ما را آزمایش نکنید."

وی در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر اختلافات داخلی میان صهیونیست‌ها نیز مدعی شد: ما تحت تاثیر تهدیدات نصرالله قرار نگرفته‌ایم، در لحظه واقعی، او ما را در کنار هم خواهد دید.

نتانیاهو درحالی مدعی شده است که نگران تهدیدهای سید حسن نصرالله نیست که ارتش رژیم صهیونیستی در پی تهدیدات دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی ظهر عاشورا، نیروهای خود را در مرز با لبنان تقویت کرد.

سید حسن نصرالله روز گذشته در سخنرانی به مناسبت روز عاشورا در ضاحیه جنوبی بیروت اظهار کرد: من به صهیونیست‌ها می‌گویم مراقب هرگونه اقدام حماقت‌آمیز خود باشید و مقاومت از عمل به هیچ یک از مسؤولیت‌های خود نه در بازدارندگی و نه در آزادسازی کوتاهی نخواهد کرد. مقاومت برای هر گزینه‌ای آماده شده و در برابر هیچ حماقتی سکوت نخواهد کرد.

نتانیاهو همچنین در خصوص تداوم اعتراضات به «کودتای قضایی» ادعا کرد که کابینه‌اش در دوره آینده با جناح‌های مخالف به توافق خواهد رسید.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار