امام جمعه اهواز: باید با بی‌حجابی مقابله کنیم.

امام جمعه اهواز گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بانوان کاروان عاشورا حفظ حجاب بوده که باید در این زمینه ما با عمل به امر به معروف و نهی از منکر باید با بی‌حجابی مقابله کنیم.

امام جمعه اهواز: باید با بی‌حجابی مقابله کنیم.

به گزارش زنهار به نقل از مهر: امام جمعه اهواز گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بانوان کاروان عاشورا حفظ حجاب بوده که باید در این زمینه ما با عمل به امر به معروف و نهی از منکر باید با بی‌حجابی مقابله کنیم.

حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز با اشاره به اهمیت نماز اول وقت به عنوان پیام اصلی نماز ظهر عاشورا بیان کرد: نماز اول وقت توصیه همه انبیا و اوصیاست و جلوه عینی آن را در نماز ظهر عاشورا مشاهده کردیم.

وی با اشاره به ضرورت غربالگری مسلمانان برای فراهم شدن زمینه ظهور امام زمان (عج) افزود: با اصلاح رفتار برگرفته از قیام عاشورا و در نظر گرفتن اسلام واقعی می‌توان زمینه ظهور، ولی عصر (عج) را فراهم کرد.

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به اینکه حجاب یکی از اصلی‌ترین پیام‌های قیام عاشوراست، گفت: همانگونه که در روایت‌ها شنیده‌ایم، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بانوان کاروان عاشورا حفظ حجاب بوده که باید در این زمینه ما با عمل به امر به معروف و نهی از منکر باید با بی‌حجابی مقابله کنیم.

امام جمعه اهواز با اشاره به ضرورت تهیه بسته جامع فرهنگی و عملی در زمینه عفاف و حجاب تاکید کرد: امروز برای حفظ اسلام تکلیف ما مقابله با بی‌حجابی است و باید برای حفظ امنیت بانوان با توطئه‌های دشمن مقابله کرد.

وی با اشاره به هزینه دشمن برای برنامه‌ریزی و اجرای بی‌حجابی در کشور بیان کرد: دادگستری، نیروی انتظامی و مردم باید با استمرار در امر به معروف و نهی از منکر برای مقابله با بی‌حجابی اقدام جدی داشته باشند و مساجد برای جلوگیری از بی‌حجابی برنامه‌ریزی کنند و ساماندهی شوند.

امام جمعه اهواز در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با توصیه جوانان به امر مهم ازدواج گفت: با اعتماد به خدا و آسان گرفتن ازدواج با جوانان مؤمن از سوی والدین باید زمینه ازدواج آنان را فراهم کرد. وی توصیه کرد: پدران و مادران با بی‌توجهی به رسم و رسومات دست و پاگیر مانع ازدواج جوانان نشوند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار